Ik zou graag nieuwe mensen leren kennen.

Hoi, ik ben Jonathan een gast van 26 jaar, ik ben werkzaam in een rusthuis en ga nu sinds drie jaar indoor snowboarden. Ik wil graag nieuwe mensen leren kennen om eventueel een keertje in het buitenland te gaan snowboarden. Ik ben een gevorderd beginner.

Zoals ik al zei ga ik veel indoor snowboarden dus zou ik graag eens met andere mensen willen afspreken en indien het klikt, kunnen we meermaals afspreken en eventueel eens samen op vakantie gaan in 2017.

Als je zelf ook alleen gaat of nieuwe mensen zoekt om samen mee op vakantie te gaan mag je altijd een reactie achterlaten en ik zal deze zo snel mogelijk beantwoorden.

A day without snowboarding probably wouldn't kill me, but why risk it

Hi Jonathan,

Ik zag je bericht en moest reageren. Wij reageren voor mensen zoals jij (EN IK!) precies dit soot dingen. Zit verder geen commercieel belang achter. Maar, af en toe met elkaar afspreken en als het klikt, komt er vanzelf meer uit.

Zelf houd ik van snowboarden en snowkiten, dus ik zou graag een keer met jou en een groepje mee willen. Binnenkort gaan we ook naar Snowplanet (https://www.eventplaats.nl/activiteiten/uitgaan-velsen-zuid/…), dus wellicht wil je mee? De meeste mensen zijn tussen de 23 en 38 jaar en het is altijd gezellig. Bij vragen kan je me uiteraard een berichtje sturen!

Hey, als je nog nooit buiten een indoor hal hebt gesnowboard dan ben je zeer zeker geen gevorderd snowboarder. Eigenlijk een flinke beginner. Kom je wel achter als je voor de eerste keer de zwarte piste afgaat haha.

@dennis1983 Volgens mij zegt hij, dat hij een gevorderd beginner is i.p.v gevorderd snowboarder.

Ik organiseer al een paar jaar ski/snowboarden met een klein groepje. We willen de kosten laag houden en er is geen commercieel belang. Mijn vriendin gaat ook mee maar zou ook graag nog meerdere dames mee hebben voor de gezelligheid.