Ik zou graag nieuwe mensen leren kennen.

Hoi, ik ben Jonathan een gast van 26 jaar, ik ben werkzaam in een rusthuis en ga nu sinds drie jaar indoor snowboarden. Ik wil graag nieuwe mensen leren kennen om eventueel een keertje in het buitenland te gaan snowboarden. Ik ben een gevorderd beginner.

Zoals ik al zei ga ik veel indoor snowboarden dus zou ik graag eens met andere mensen willen afspreken en indien het klikt, kunnen we meermaals afspreken en eventueel eens samen op vakantie gaan in 2017.

Als je zelf ook alleen gaat of nieuwe mensen zoekt om samen mee op vakantie te gaan mag je altijd een reactie achterlaten en ik zal deze zo snel mogelijk beantwoorden.

A day without snowboarding probably wouldn't kill me, but why risk it

Hi Jonathan,

Ik zag je bericht en moest reageren. Wij reageren voor mensen zoals jij (EN IK!) precies dit soot dingen. Zit verder geen commercieel belang achter. Maar, af en toe met elkaar afspreken en als het klikt, komt er vanzelf meer uit.

Zelf houd ik van snowboarden en snowkiten, dus ik zou graag een keer met jou en een groepje mee willen. Binnenkort gaan we ook naar Snowplanet (https://www.eventplaats.nl/activiteiten/uitgaan-velsen-zuid/…), dus wellicht wil je mee? De meeste mensen zijn tussen de 23 en 38 jaar en het is altijd gezellig. Bij vragen kan je me uiteraard een berichtje sturen!

Hey, als je nog nooit buiten een indoor hal hebt gesnowboard dan ben je zeer zeker geen gevorderd snowboarder. Eigenlijk een flinke beginner. Kom je wel achter als je voor de eerste keer de zwarte piste afgaat haha.

@dennis1983 Volgens mij zegt hij, dat hij een gevorderd beginner is i.p.v gevorderd snowboarder.

Ik organiseer al een paar jaar ski/snowboarden met een klein groepje. We willen de kosten laag houden en er is geen commercieel belang. Mijn vriendin gaat ook mee maar zou ook graag nog meerdere dames mee hebben voor de gezelligheid.

Ik zou het leuk vinden om nog enkele dames en heren er bij te hebben. We huren altijd een chalet (op de piste) tot 9 personen in Isola 2000 in Nice en gaan de 3e week maart.

Dit is heerlijk weer Cote d’Azur en op de hoogste berg kan je zelfs de zee zien! We hebben nog plaats voor 5 mensen. Op verzoek kan ik een excel sheet (kosten) en wat fotos sturen. De kosten: vliegreis/chalet/transfer/huur materiaal/skipas zijn voor een week rond de 580,- en dat is een luxe chalet.

120km piste en altijd fantastische sneeuw door de hoogte!

Probleem is natuurlijk hoeveel mensen en commitment. Als je twijfelt vraag mij dan meer info alsjeblieft…ik wil graag meer mensen leren kennen en hopelijk kunnen we een leuk clubje vormen. Wij zijn tussen de 25-45 jaar en willen e.e.a. betaalbaar houden, dus niet elke avond stappen…vooral gezellig in appartement, maar het kan natuurlijk wel.

Ik neem altijd een beamer mee voor film en lekker eten is ook altijd super daar. We huren dan een busje in Nice en nemen de boodschappen mee de berg op. We gaan ook ong 2x uit eten meestal.

we zijn gemiddeld niveau (geen zwart gedaan) en nemen soms ochtend les en middag gezamelijk. Dit is meestal een mooie combi. Apartement is chalet diva in isola 2000

Mail me…ik heb nu ongeveer 5 personen maar 9 is nog gezellig in een groot apartement.

Groet,

Remco

Hoi Jonathan!

Ik ben regelmatig in Skidome, Rucphen te vinden. Als je wil kunnen we een keer afspreken! gezellig met zijn alle, wie weet leren we nog wat van elkaar :)

Groetjes! :)

Hi Jonathan,

Ben je nog van plan om binnenkort indoor te gaan boarden? Ik ben ook opzoek naar nieuwe snowboard maatjes

Groeten

Woont er iemand van jullie in Limburg?
Ik heb net een oproep gedaan voor met een groepje in Snowworld Landgraaf te gaan skieën, omdat dat voor mij het dichtste bij is (Maastricht). Maar wil er over nadenken om naar Zoetermeer Of Rucphen te komen. @ Steefjuh

Ik ga zelf regelmatig snowboarden in Landgraaf. Is wel meestal last-minute, ik woon er 5 minuten vanaf. Altijd leuk om eens met mensen van het forum te gaan. Ik ben gevorderd skiër en snowboarder. Ik ga meestal boarden omdat ik in Landgraaf op skies niet echt meer iets leer, met snowboard train ik vooral op draaien, switch rijden enzo.

Mooi dat je er dichtbij woont. Wanneer ga je weer? Ik stuur je een prive bericht met m’n telnr., want dan kan je me laten weten als je gaat.

@romain1984
Lijkt me leuk! In de kerstvakantie wil ik weer op een avond gaan :) maar we kunnen ook een keer overdag gaan hoor :) weet alleen niet hoe druk het dan is haha maar dat komt wel goed ;) laat maar weten als je een keer wil gaan. Hoe lang board je al? Iaw hoe “goed of slecht” ben je? :p haha
(Niet verkeerd opvatten uiteraard ;) haha)

Ik zie nu pas het bericht, maar weet niet of je in het weekend tijd hebt om te gaan als je weer naar school moet.En ik skie alleen. Stuur me maar een prive bericht.

Ik organiseer al een paar jaar ski/snowboarden met een klein groepje. We willen de kosten laag houden en er is geen commercieel belang. Mijn vriendin gaat ook mee maar zou ook graag nog meerdere dames mee hebben voor de gezelligheid.

Ik zou het leuk vinden om nog enkele dames en heren er bij te hebben. We huren altijd een chalet (op de piste) tot 9 personen in Isola 2000 in Nice en gaan de 3e week maart.

Dit is heerlijk weer Cote d’Azur en op de hoogste berg kan je zelfs de zee zien! We hebben nog plaats voor 5 mensen. Op verzoek kan ik een excel sheet (kosten) en wat fotos sturen. De kosten: vliegreis/chalet/transfer/huur materiaal/skipas zijn voor een week rond de 580,- en dat is een luxe chalet.

120km piste en altijd fantastische sneeuw door de hoogte!

Probleem is natuurlijk hoeveel mensen en commitment. Als je twijfelt vraag mij dan meer info alsjeblieft…ik wil graag meer mensen leren kennen en hopelijk kunnen we een leuk clubje vormen. Wij zijn tussen de 25-45 jaar en willen e.e.a. betaalbaar houden, dus niet elke avond stappen…vooral gezellig in appartement, maar het kan natuurlijk wel.

Ik neem altijd een beamer mee voor film en lekker eten is ook altijd super daar. We huren dan een busje in Nice en nemen de boodschappen mee de berg op. We gaan ook ong 2x uit eten meestal.

we zijn gemiddeld niveau (geen zwart gedaan) en nemen soms ochtend les en middag gezamelijk. Dit is meestal een mooie combi. Apartement is chalet diva in isola 2000

Mail me…ik heb nu ongeveer 5 personen maar 9 is nog gezellig in een groot apartement.

Groet,

Remco

cestlavie2010 op 23 okt 2015 17:31

Wellicht zeker interessant voor de toekomst… Nice omgeving is favoriet bij mij (38) en mijn vriendin (44) voor de zomervakantie.
Nu wil het dat zij hopelijk (het kriebelt toch weer) dit jaar weer als beginner skien of snowboarden oppakt nadat zij 5 jaar geleden in Les Menuires een flinke val heeft gemaakt waardoor ze daarna niet meer op de laten heeft durven staan.

Ik ski zelf een aantal jaren maar ooit echt pas 1 jaar 1 week les gehad en daarna door keuzes les voor mijn dochter toch zelf even geen les genomen.
Wil zelf nu toch echt weer les gaan nemen. Zowel skien als snowboarden.

Meestal gaan wij per auto dus weet niet wat dat zou uitmaken?
Je kunt me een prive bericht sturen.

Zelf wil ik soms nog wel een spontaan (soms echt laatste moment acties) :) in de auto stappen voor (zelfs) 1 of 2 dagen Oostenrijk (net over de grens)
Ik rij zelf vanuit Arnhem / Nijmegen.
Zit op dit moment nog te twijfelen of ik niet morgen nog voor 1 of 2 dagen die kant op rij of dat het toch een avondje Snowworld in Landgraaf wordt. (ben de band van Bottrop nu toch wel moe geworden)

Les in Landgraaf of priveles in Oostenrijk… ideeën? :D

Plaats een reactie