Video recording.

Hoi allemaal, zoals waarschijnlijk veel mensen vind ik het nice om te filmen tijdens het snowboarden. Op dit moment gebruik ik een JVC adixion cam vastgeklikt op mijn helm. Ik wou me nog een andere bij kopen, maar dit bleek een limited edition. Ik vind dat de foto’s en video prachtig zijn op dit model en hij koste toen in de tij 249 euro. Nu ben ik op zoek naar nog een cam voor vanachter op mijn board, maar ik wil graag weten of er nog andere opties zijn dan meteen een go pro te kopen. Want deze zijn wel redelijk prijzig.

A day without snowboarding probably wouldn't kill me, but why risk it

De Sony-HDR AS 20 (of 30) is inmiddels vrij betaalbaar en gewoon erg goed. Voor minder dan 200 heb je een hele mooie action cam. Neem er een surf-kit bij met plakkers voor op je board. FF googelen voor de beste prijs. Ik heb ze gezien bij Cool Blue, Bol.com etc.

Dank je ik zal het zeker een keertje checken

A day without snowboarding probably wouldn't kill me, but why risk it

Tegenwoordig verkoopt GOPRO ook een goedkoper HERO camera (http://shop.gopro.com/EMEA/cameras/hero/CHDHA-301-EU.html…) voor ongeveer 140 euro. Deze is misschien het bekijken waard. (Ik heb zelf de HERO 4 Black en die vind ik super maar met de HERO 140 heb ik geen ervaring)

Kijk even naar de nw TomTom Bandit gps-actiecamera.Kan je via je smartphone meteen het resultaat bekijken!

Kijk even naar de nw TomTom Bandit gps-actiecamera.Kan je via je smartphone meteen het resultaat bekijken!

Hooykaas op 19 sep 2015 16:00

Dat kan op elke gopro, sony, isaw cam etc. ook ;)

Tegenwoordig verkoopt GOPRO ook een goedkoper HERO camera (http://shop.gopro.com/EMEA/cameras/hero/CHDHA-301-EU.html…) voor ongeveer 140 euro. Deze is misschien het bekijken waard. (Ik heb zelf de HERO 4 Black en die vind ik super maar met de HERO 140 heb ik geen ervaring)

ITWarrior op 19 sep 2015 15:38

ik heb deze gezien gehad. Maar bij deze versie ben je verplicht nog enkele onderdelen apart bij te kopen zoals bv. Een lensbeschermer en een verstevigingsset wat hem ook weer makkelijk naar 300 euro laat oplopen.

A day without snowboarding probably wouldn't kill me, but why risk it

ik heb deze gezien gehad. Maar bij deze versie ben je verplicht nog enkele onderdelen apart bij te kopen zoals bv. Een lensbeschermer en een verstevigingsset wat hem ook weer makkelijk naar 300 euro laat oplopen.

Ah_die_lange op 19 sep 2015 17:31

Volgens mij zit die GoPro Hero standaard in een waterbestendige behuizing net zoals zijn grote broers (“The HERO camera is built directly into a rugged housing that’s waterproof to 131’ (40m). It’s designed to withstand dirt, sand, water and nearly anything else you can throw at it. So whether you’re getting after surf, snow or singletrack—or just splashing in the pool with your friends—you can take it with you without a worry.”). Het klopt inderdaad wel dat als je de LCD versie wil hebben dan ben je inderdaad 330 euro kwijt. Nu las ik net ook dat de Hero van 140 geen wifi en geen LCD heeft wat het gebruik natuurlijk wel bemoeilijkt.

Plaats een reactie