Voordat je vanavond de TV aanzet (50 jaar Whistler)

Whistler bestaat 50 jaar en daar hebben ze een gaaf filmpje van gemaakt. Een interessant filmpje dat zeker ook het verschil tussen overzeese skigebieden en Europese skigebieden aangeeft. Leuke beelden.

Click. Click. Peace

Toffe docu, mooi om die transitie te zien. Als ik ooit nog een pot met geld overhoudt, dan wil ik echt een keer graag naar Canada en daar ook snowboarden.

Fantastisch, die ski’s en kleding ook met hun wiet ;) In 1974 was ik daar in Squamisch en Pemberton, dat was nog een klein gehucht en als je ziet wat er nu allemaal staat, en wat het kost ;)
En de strijd tussen die twee gebieden LOL

Dienten Die Alte schule

Mooie docu heerlijk die rivaliteit…begin van t snowboarden en uiteindelijk toch de samenwerking

Midgetboard

Gaaf om te zien. Nog ff een aantal weekjes en dan zelf de Whistler spirit ervaren.

Prachtig om te zien hoe een klein plaatsje groot kan worden, en al die ontwikkelingen in die 50 jaar.
Zou er best wel een keer heen willen

Mooi om te zien! Echte wintersport spirit. Misschien toch me reis plannen aanpassen en door naar Whistler komende winter

Nog even en we mogen weer!

wauw

Seriously snow addicted family!

Mooi filmpje, wintersport in Canada staat ook erg hoog op mijn verlanglijstje! Champagnepowder!

Gaaf zeg! Ben er in de zomer geweest, dat was al super, dus in de winter moet het helemaal fantastisch zijn:)

De reactie van de mensen daar toen ze eindelijk hun winterspelen kregen is toch wel erg mooi om te zien, gewoon een geweldig mooie documentaire!

Morgen gelijk ff kijken via apple tv. 13 maart komt mijn droom uit en zit ik er ook. Kan niet wachten!

Mooie docu, en idd als het de financiën het toe laten zouden we daar ook nog wel eens willen gaan skiën.

Plaats een reactie