Met een vrachtwagen-combinatie een besneeuwde col over...
Hoe is hij opnieuw beneden geraakt Rogier? :D
Oef!! Hij zal zijn hart wel even goed hebben horen bonken
Gelukkig hebben we de foto’s
Mooie foto’s
what was he thinking?
In eerste instantie wilde ik direct ‘FOTOSHOP!’ roepen, omdat de trailer nergens bandensporen achtergelaten leek te hebben.
Na een tweede keer kijken zie je dat de bandensporen op de laatste foto wel, hetgeen dus betekent dat de beste chauffeur achteruit gegleden is en gezien de tweede foto dan wel een erg grote engel op z’n schouders moet hebben gehad.
Foto’s van de gendarmerie dus geen Photoshop hij is met hulp van de gendarmes veilig weg gekomen. Zonder hulp van externe machines… Best knap.
En zo’n mensen zouden ze gewoon een rijverbod moeten opleggen … :)
Vraag me af of de chauffeur heeft overwogen uit de cabine te springen toen hij achteruit gleed…
Die laatste km is echt wel steil zo’n 10% als mijn benen zich dat goed herinneren. Als er dan nog sneeuw ligt en er is veel wind lijkt me dit onmogelijk.
Die kerel zal wel goed geschrokken hebben toe de afgrond naderde! Waarom neemt hij niet gewoon de tunnel? Of is die ook verboden voor vrachtwagens?
@skifoo bedoel je de Galibier tunnel? Daar is dit nog ver onder. De enige geoorloofde manier is de Fréjus tunnel.
@Rogier Natuurlijk is dit de enige geoorloofde manier. Zelfs op een windstille zomerdag. Ik dacht dat hij al in het laatste stuk voorbij de tunnel was maar zie nu op de laatste foto dat hij net voorbij Plan Lachat was, aan het begin van het echte werk. Ik kan me niet inbeelden hoe het zou zijn afgelopen als hij langs de andere kant naar beneden moest.
Jezus… … Zet m’n truck stil" moet die beste chauffeur gedacht hebben! Ik word al misselijk van de gedachte in de cabine te hebben gezeten, laat staan dat je echt achter het stuur zit!
doe maar ffkes wisselen Pietertje.