2015 Lidl of Decathlon

Thanks @elly3, ik hou het in de gaten. Lijkt me inderdaad een goede oplossing.

Edit: Een jas met een sneeuwvanger is wel echt een must! (Tenzij je van koude sneeuw op je rug houd ;) )

valkie op 19 okt 2015 20:40

Het elastiek is niet super sterk volgens mij maar in de jas van de Lidl zit ook gewoon een sneeuwvanger die volgens mij strak genoeg zit. De extra warmte zal ik moeten creëren door onderlagen :)

Ik heb het nog nooit koud gehad aan mijn lijf op wintersport, ook niet in een jasje van 60 gulden (ja gulden!) bij -18 zonder al te veel onderkleding. Je bent toch meestal vrij intensief bezig, dus je houd jezelf wel warm. Zolang je jas maar goed de wind tegenhoudt. Volgens mij voldoet een Lidl jas daar prima voor.
Bij die temperaturen moet je zorgen dat ook je hoofd helemaal is ingepakt met helm sjaal en bril.
Je handen zijn kritischer, maar ook daarvoor kun je bij Lidl terecht d.m.v. een paar motorhandschoenen.
Die voldoen voor mij uitstekend en zijn vaak veel steviger dan ski of snowboardhandschoenen tenzij je daar veel geld aan uitgeeft.

Ga komende winter ook voor het eerst op wintersport en ben een maandje geleden bij de Scapino geslaagd voor een skibroek (17 euro, was al afgeprijsd naar 20 maar er zaten vlekken in) en een skijack (40 euro). Heb helaas de Lidl-actie gemist voor het overige spul. Maar je zou ook nog eens bij Scapino rond kunnen neuzen. Was verbaasd dat voordat het seizoen eigenlijk begon de boel al afgeprijsd was.

Hoi,

Ik heb altijd Decathlon spullen. Niet alleen voor wintersport, maar ook voor andere sporten. Mij bevalt het echt super goed! Ook mijn ski’s zijn van decathlon, maar die heb ik alleen nog maar in de hal uitgeprobeerd.
Lidl heb ik zelf niet gehad, maar mensen die ik ken hadden het toch wel koud in de skikleding van de Lidl vorig jaar.
Ook mijn helm en skibril zijn van decathlon, ik zou hier wel kiezen voor een iets duurdere helm van het eigen merk, dat zit gewoon lekkerder. Overigens is mijn kleding (nu) niet van decathlon, maar mijn vriend heeft zijn hele outfit ervan en heeft het nooit koud.
Ik raad Decathlon zeker aan!

Plaats een reactie