Ski- en snowboardmaatjes

Haaai,

Ik ben op zoek naar maatjes die het leuk vinden om samen te gaan skiën of snowboarden op verschillende indoor banen in Nederland.
Zelf ga ik meestal naar Zoetermeer.

Ik hoor graag van jullie.

Liefs Soof.

Mischien kun je je hier bij aansluiten https://www.wintersport.nl/forum/topic/201541

Ik denk dat ik volgende week ga! Heb een nieuw snowboard gekocht die ik ga proberen. Tevens een maand abonnementje vanaf 23 oktober voor Zoetemeer gekocht :-)

Hoi sofie :)

Ik ga regelmatig naar Skidome, Rucphen. Mocht je een keer zin en tijd hebben, kunnen we samen gaan :) lijkt me gezellig.

Groetjes!

Hier ook nog een die op zoek is naar een snowboard maatje :)

Hier ook nog een die op zoek is naar een snowboard maatje :)

isy-snow op 27 nov 2015 00:27

Ik ga nog steeds regelmatig indoor snowboarden, maar dan wel in skidome Rucphen. Als je wil kunnen we een keer samen/met een groepje gaan? :)

I’m down :)
Ik ben nog nooit in Rucphen geweest, Is het vergelijkbaar met landgraaf of Zoetermeer?

Woont er iemand van jullie in Limburg?
Ik heb net een oproep gedaan voor met een groepje in Snowworld Landgraaf te gaan skieën, omdat dat voor mij het dichtste bij is (Maastricht). Maar wil er over nadenken om naar Zoetermeer Of Rucphen te komen.

Hooi Sofie,

Ben je nog steeds op zoek naar een snowboardmaatje? Ik snowboard nu zo’n 4 jaartjes en zou het leuk vinden mensen te leren kennen om af en toe eens een indoorbaan mee te pakken of een weekendje Winterberg ofzo.
Ik ging voorheen altijd naar Den Haag, maar zoetermeer lijkt me ook super.

Let me know, mischien een leuk idee voor in de kerstvakantie! :-)

heey guys,

als jullie gaan skiën/snowboarden dan wil ik wel mee

Misschien even taggen, dan weet ze dat er gereageerd wordt, mits ze niet kijkt natuurlijk haha.

Maar uhh, @sofieslangen, ik heb ook wel interesse om een aantal keer mee te gaan boarden :)

Carnas on Tour

Woont er iemand van jullie in Limburg?
Ik heb net een oproep gedaan voor met een groepje in Snowworld Landgraaf te gaan skieën, omdat dat voor mij het dichtste bij is (Maastricht). Maar wil er over nadenken om naar Zoetermeer Of Rucphen te komen.

Romain1984 op 12 dec 2015 12:04

heey guys,

als jullie gaan skiën/snowboarden dan wil ik wel mee

martinusvangeel op 14 dec 2015 11:53

Misschien even taggen, dan weet ze dat er gereageerd wordt, mits ze niet kijkt natuurlijk haha.

Maar uhh, @sofieslangen, ik heb ook wel interesse om een aantal keer mee te gaan boarden :)

Svennoo op 14 dec 2015 14:37

Ik ga regelmatig naar skidome Rucphen. Toevallig gaan we met een groepje a.s. zaterdag 19 december in de avond (overdag is het meestal pokke druk vandaar) laat maar weten als je het leuk vind mee te willen gaan! :) vermeld er ook even bij hoe goed of slecht je kunt boarden haha weten we een beetje welk niveau er mee gaat ;)

Xx
Stephanie

okay helaas kan ik savonds niet.
is het niet een idee om een whatsapp groep te maken ??

Ik vind het prima…of een fb groep?? :)

Ik stem FB-groep ;)

Ik stem FB-groep ;)

isy-snow op 14 dec 2015 20:17

Jou heb ik al op fb…dat scheelt ^^
Is idd ook erg makkelijk :)

Voeg me maar toe hoor…Stephanie Geerts uit Tilburg (zelfde walrus foto zoals die je hier ziet haha)

Ik ben voor! :)
Maakt mij niet uit of het fb of de app wordt.

Hee allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties!
Een Facebookgroep is prima, jullie kunnen mij waarschijnlijk gewoon vinden op Sofie Slangen Gouda
Ik kijk er al naar uit om een keer met elkaar te gaan boarden!

Liefs Sofie

Ik ben voor! :)
Maakt mij niet uit of het fb of de app wordt.

Shuul94 op 14 dec 2015 20:25

We hebben een fb groeps-app messenger ding aangemaakt haha als je wil?? Voeg me even toe op fb en ik gooi je in de groep :)

Xx

okay helaas kan ik savonds niet.
is het niet een idee om een whatsapp groep te maken ??

martinusvangeel op 14 dec 2015 19:29

We hebben een fb groep als je het leuk/gezellig lijkt :)

Voeg me maar toe: stephanie geerts uit tilburg (zelfde foto)

@Steefjuh, ik heb je toegevoegd! ;)

Hey,
ben wat aan de late kant misschien, maar zijn Belgen ook toegelaten? :p haha
Ik ga wel is indoor gaan skiën in Rucphen, Terneuzen of Landgraaf.
Alleen zijn er niet veel vrienden die mee willen gaan altijd.
Zit momenteel ook nog in mijn studies, dus mijn excuses op voorhand als ik niet altijd mee kan gaan.
Als ik toegelaten word natuurlijk :p
Groetjes en mijn beste wensen natuurlijk aan allen!!

Tuuuuuurlijk :)
We hebben geen vaste indoorhal en rouleren regelmatig ;) Je kan mij op Facebook opzoeken dan zal ik je toevoegen aan de FB groep en in de Whatsapp groep plaatsen. Mijn naam is Virgilio Bloem, ik gok dat je maar één persoon zal vinden ;p

Dank je wel, heb je gevonden!
Inderdaad maar 1 persoon :p haha
Thanks!

Je zit er bij :)

Ik zit ook héél vaak in terneuzen. Zoek zelf ook mensen want het is véél moeite om elke week mijn vriendin mee te krijgen ! ;)

Als je nou het zelfde als Mathias doet ;)

@isy-snow is de whatsapp groep aanzienlijk? Want facebook wordt lastig.

Ik weet niet wat je bedoeld met ‘is de whatsapp groep aanzienlijk’ …
Maar als jij je nummer doorstuurt, dan kan ik je in de WA groep laten plaatsen ;)

@SebastienS heb je nog interesse om te joinen?

Mij mag je ook toevoegen aan de Facebook-groep: https://www.facebook.com/gijs.vanlieshout.92

Plaats een reactie