Dragen jullie een ski jas als normale jas?

Als het echt heel koud is gebruik ik mijn ski-jas ook als winterjas. Enige nadeel dat hij knalroze is, maar valt wel lekker op op straat ;)

nee

Gang is alles

Ik draag in het dagelijks leven liever een nette stoffen winterjas, maar ik vind het prima om soms mijn ski-jas aan te trekken als het weer erom vraagt.

Gewoon dragen die jassen ( als ze niet te fel gekleurd zijn en niet te veel stickers op zitten) worden ze aleen maar goedkoper van op jaarbasis.Ik koop wel altijd jassen die ik zowel in de wintersport kan dragen als in Nederland.
Noemen ze multifunctioneel

Sterker nog, ik kies ze er op uit om ze zowel op wintersport als in het dagelijks leven te dragen :) (al is mijn vriendin er niet altijd blij mee)

Iedereen moet het leren met vallen en opstaan!

Als het echt heel koud is gebruik ik mijn ski-jas ook als winterjas. Enige nadeel dat hij knalroze is, maar valt wel lekker op op straat ;)

christel777123 op 26 okt 2015 17:30

Foto, foto, foto, foto… :p

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik draag mijn skijassen ook in het dagelijks leven. Bij regen is mijn hardshell ideaal want waterdicht en ademend, en de dikke skijas is heerlijk in de winter. En softshells zijn in het voorjaar en najaar lekker, en met kleine buitjes ook nog prima te doen. Ik kies ze hier ook op uit, bij mij dus geen rare prints enzo maar gewoon ff kleuren.

Winter is coming

Ik draag een lichtgewicht coastal zeiljack. Die is winddicht, ademt perfect maar houdt geen warmte vast. Dit jack gebruik in de zomer aan boord en in de winter als skijas met dan een fleece eronder.

Draag mijn ski-jas alleen als het heel koud is, ik heb het zelf niet zo snel koud en m’n ski-jas vind ik vaak te warm voor hier in Nederland.

Certified ski-boy, glijbewijs

Ik draag mij ski-jas nooit buiten de wintersport. Mijn jas is ongevoerd dus veel te koud voor in Nederland zonder fleecetrui en thermo-ondergoed.

''Powder to the people''

Plaats een reactie