Wintersportseizoen 2011-2012

Wie heeft er al geboekt?
Wie gaat naar waar? En wanneer?

Ik zal de aftrap geven:

  • 1e week januari Sankt Anton
  • rond Pasen naar Les Menuires

Ik ga met Pasen ook naar Les Menuires en normaal gezien begin februari nog een weekje skiën, maar ik weet nog niet welke bestemming…

No matter how warm, there's a wintertime ahead

1e week februari Gaschurn

Silvretta Montafon Liefhebber

29 Oktober Pitztal voor een week (kan er ni snel genoeg bij zijn)
Kerst 2 weken ben nog aan het zoeken waar maar vermoedelijk Brixem …
14 januari Saalbach een week

En de rest weet ik nog niet nog tijd genoeg …

Vanaf 31 maart een week in de paasvakantie in Au.
We gaan dan naar Diedamskopf (als dat nog open is), warth-schröcken en damüls.

  • Krokusvakantie Flaine.
  • En wellicht, we zijn nog op zoek, tweede week van maart Alpe d’Huez.

oud en nieuw een week naar samoens en in maart voor de 3e x met alpadventures.nl naar flaine. de mooiste week van het jaar! :)

4 - 11 februari Villaroger (Paradiski) geboekt

Verder nog even kijken wat we gaan doen… Hopelijk in november nog een lang weekend Oostenrijk…

Wij boeken normaal ook nu al voor begin november (gletsjers) maar gaan nog even afwachten wat de algemene weertoestand is. Het zou wel eens een zachte herfst kunnen worden en dan is het toch wat nipt. Verder wordt het allicht een kopie van vorig jaar :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

2e of 3e week januari wrs naar Oostenrijk en misschien als het weer/sneeuw nog goed is afsluiting in Valtho

Is het al bijna januari?

Ja, ook geboekt.
18 februari naar het Zillertal, Kaltenbach.
Na jaren in de Italiaanse Dolomieten te hebben rondgeskied, gaan we eens kijken of Oostenrijk ons ook bevalt.

Nog niets definitief maar heb plannen om in december te gaan, afhankelijk van de sneeuwcondities. Daarna een weekje in jan/febr. En de afsluiter waarschijnlijk rond pasen L2A ofzo.

Verschillende vriendengroepen en verenigingen hebben hun wintersporttrips in februari en maart, maar heb geen van de vier vakanties reeds vastgelegd. Beetje kijken wat ik met studie kan regelen.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Montgenvre met Kerst en Oud/nieuw al geboekt. Ik denk dat ik in maart via clubmed naar wengen enof Saint Moritz ga. En tussendoor effe naar Winterberg voor een dag of twe drie. Ik vind dit jaar verschrikkelijk langzaam gaat en ik ben nog ziek. Bahhh!!! Long live Winter and snow.

week 5
geboekt westendorf

Yep,een 2de vakantie geboekt…1e week maart naar Belle Plagne met de bus!

Silvretta Montafon Liefhebber

Hier ook 2de vakantie geboekt. Begin maart naar Oz-en-Oisans / Alpe d’Huez.

week 8 naar kleinwalsertal

Member of global cooling initiative

2 weken geleden geboekt 11 tm 18 feb. Naar St Michael Im Lungau. Verder diverse (korte trips) naar waar er sneeuw ligt Om te beginnen volgende week naar Bottrop ;o)

Seriously snow addicted family!

Van ongeveer begin December tot dat de sneeuw weer onder mijn skies vandaan is gesmolten in April/Mei.
Naar de Arlberg.
Kan niet wachten tot het weer zo ver is!
En mijn belevingen met jullie kan delen.

Viele Wege fuhren zu Gott Einer geht uber Die Berge

Hopelijk met herfst naar een gletsjer dan met kerst naar ???

Volgende week beginnen weer met dagje Bottrop, Januari 10 dagen richting Frankrijk ergens. En dan zien we wel weer verder!!

Mogen we al????!!!!

Na een aantal jaren Oostenrijk gaan wij nu naar de Dolomieten. Van 1 tot 7 januari naar Alta Badia (en omstreken). Vanaf oktober wat uurtjes de spieren weer los maken in Landgraaf. Verder heb ik nog een lang weekend (vrijdag – dinsdag) ergens in gedachten eind februari, maar dat staat nog niet vast. Zoek nog mede skiërs uit Limburg. Als het niet binnen de kennissenkring lukt, kom ik daar nog wel met een bericht over.

Groeten, Harrie

Grappig, wij na jaren Dolomieten een keertje Oostenrijk. Jullie andersom. Ben benieuwd bij wie de wisseling het meest bevalt-)

Claudia. Leuk ;-) Waar gaan jullie naar toe? Ik zal onze bevindingen, als we terug zijn, hier plaatsen.

wk 2 of 3 in Januari naar Kirchberg (vaste prik). Liefst week 3 om ook nog wat van de afdaling en trainingen mee te krijgen van de Hahnekamm rennen…

Meest ergens hal maar er nog een keertje last minute op uit naar waar de sneeuw is, en we voor een redelijke prijs terecht kunnen. Het blijft nu eenmaal eenwat duurdere hobby, als je na da ski ook de apres ski graag aandoet…

Ook wij kunnen niet wachten!!!

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!
  • 2e week december seizoensopener in Oostenrijk mits de condities goed zijn
  • 2e week januari franse alpen
  • 4e week februari Finkenberg
  • eind maart staat nog op de planning

@ Harie Vangangelt, Wij gaan 18-020-2012 naar het Zillertal, Kaltenbach.

2de week van januari naar Lanerbasch(zillertal 3000) en met krokus naar Les Menuires (3 vallées). En heel mss in december ne short ski :)

Wij gaan naar: http://www.scandinavianadventures.nl/winter/laplandavontuur… in Maart!
Husky, poeder en hottub gegarandeerd :)

Nog niet geboekt, maar ga 3 x en denk aan Flaine, Valthorens en Tignes

Plaats een reactie