Wintersportseizoen 2011-2012

Zoals elk jaar gaan wij nu ook weer met de feestdagen Nasr ons plekje in Brixen Im Thale (camping). Helaas krijgt manlief de eerste week geen vrij van zijn werk en zal hij ons achterna vliegen de 31e. Ik vertrek de 23e met kids en oma. Wel spannend om alleen te reizen en het hele stuk zelf te moeten rijden. Ik ga van te voren oefenen met de snneuwkettingen in elk geval ;-)

Tussen kerst en oud en nieuwe naar Ehrwald.
Eind januari naar St. Anton.

En misschien rond de carnaval nog ergens…

met kerst en nieuwjaar naar Seefeld met de drie kids en vrouw en eind januari een sortweekend met mijn broer terug naar Seefeld, Axamer Litzum en nog een dag Stubai gletser
dat het maar snel masaal begint te sneeuwen momenteel is het nog groen

23/12-31/12 Zell am See
9/3-19/3 La Plagne

En misschien nog ergens een weekje Ellmau erbij!

In ieder geval in de vierde week van het nieuwe jaar naar Obertauern, daarna in februari wellicht nog naar Grossarl.

Vanaf 11 februari een weekje Europa Sportregion, we verblijven in Kaprun en willen onze dagen verdelen over de Kitzsteinhorn en Smittenhohe…

I love wintertime

Ik ga in de krokusvakantie naar Rauris.

Planning 2011-2012:

  • juist weekje Stubai achter de rug
  • Krokus Malga ciapella - Sella Ronda
  • 1e week Pasen: Arabba - Sella Ronda

Waarschijnlijk nog 2 of 3 keer short ski (Frankrijk + Oostenrijk)

13 15 januari winterberg
Febr. Dagje winter erg
10 17 maart wildkogel bramberg

Loat goan

Laatste week december en laatste week februari naar Kaprun/Zell am See.

Twee weken kerstvakantie en week van 25 februari naar Gaschurn.

25 februari naar Westendorf met 8 vrienden en vriendinnen! Heb er zin in

17 december tot einde seizoen naar Kleinwalsertal :D

Als poedersneeuwjunk ligt vanwege het huidige weer de hele planning stil… maar zodra het gaat dwarrelen, duiken we in de radarbeelden en flansen we een lastminute naar CH of AT in elkaar. :)

I even pee standing sideways...

De eerste twee weken van januari ga ik aansluitend naar Les Sybelles en Paradiski. Indien mogelijk wil ik ook nog ergens in Maart een lang weekend heen gaan. ;-)

If you snooze, you loose!

21 Januari naar Zell am See met Villavibes!

1e week februari Gaschurn

Patje op 8 aug. 2011 21:07

wij wilden (voor het eerst) ook naar gaschurn, maar konden geen goede aanbieding vinden via het reisburo: nog niet 100% fan van internet-boekingen. gaan nu vanaf 4 februari 1 week naar hollersbach (what’s in a name)

11 t/m 18 februari naar Brixen im Thale.
Zin om die berg af te knallen!!

14 januari Sölden is geboekt en dan waarschijnlijk later in het seizoen nog een keer.

10 december hebben we gepland staan om te skiën, maar waar dat is nog de vraag… eerst maar een kijken waar de weergoden het sneeuw gaan dumpen komende week…

Week 3 gaan we zell an ziller

kan niet wachten om de latten weer onder te binden

Winterberg (DU) 16-19 december O.V.B van sneeuwval.
Zell am See/Kaprun (AT) 20-29 januari met de trein.
Nassfeld (AT) 5-10 maart eigen auto.

Dik tevreden met deze 3 vakanties :D
Winterberg is alleen een twijfeltje en gaan we dan
ook last minute boeken.

de andere 2 zijn geboekt.

Richting het noorden. Laatste week van januari, hafjell (lillehammer ski regio), noorwegen.

Krokusje gaan we naar Flims en Laax (CH)! Mei wordt het weer hard feesten in Val Thorens (F)

Toevallig nog iemand die ook vanaf 4 februari naar Hollersbach gaat of informatie heeft over Gaschurn!?

25 februari een week naar le Grand Massif.

Verder last-minute naar winterberg/willingen zodra er sneeuw ligt en de liften open gaan.

Don`t eat yellow snow

Ben al aan het aftellen na deze nacht nog 3 nachten werken en dan 2 e Kerst weg t/m 8 jan.
Dan weer ff 2 weekjes werken alvorens ik met de Bvdgf en 40 kids een weekje op kamp ga naar Flachau. Aansluitend nog 3 weken in oostenrijk blijven. dan in maart nog een weekje en in week 15 met pasen, dit alles verder naar een en de zelfde plek, hierboven nog niet genoemd, dus lekker rustig op de piste. Dienten am Hochkónig.
Tot zover wat al gepland staat de rest zien we evt nog wel,en voor iedereen "ein güte rutsch ins neue jahr"

Seizoen is afgelopen. Ziet hier het topic van seizoen 2012/2013 https://www.wintersport.nl/forum/topic/62518?page=3….

MAND!

Plaats een reactie