Ervaringen Travel-light

Er gaat iets niet goed … maar deze tekst moest niet als quote geschreven worden !

Sven,

Bedankt voor je aanbod. Ik neem hem graag aan en wil mijn ervaringen via een onafhankelijk review graag met jullie delen.
Mijn ervaring met Travel-light begint al bij deze positief!

Sven is persoonlijk erbij betrokken. Al is het jammer de aanleiding ervan en manier waarop het gaat!

Persoonlijk denk ik dat het een mooie service is, voor degenen die met openbaar vervoer gaan reizen en geen gesleep willen hebben.

Ik vertrouw en ga er vanuit dat er met zorg met mijn spullen omgegaan gaat worden en alles op de juiste moment op de goede plaats komt.

Groeten,
Andu

Faith in humanity has been restored!
Top voor @Andu dat ie nu deel uitmaakt van het test panel en kosteloos zijn spullen mag versturen!

Ben benieuwd naar de reviews van het / ons ;) testpanel!

don't count the days, make the days count !

Faith in humanity has been restored!
Top voor @Andu dat ie nu deel uitmaakt van het test panel en kosteloos zijn spullen mag versturen!

Ben benieuwd naar de reviews van het / ons ;) testpanel!

Droopy-d op 3 nov 2015 15:40

Andu is een zij ;)

Vond het sterk van Sven dat ie dat al had gezien ;)

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Ik ben inderdaad een “meisje” :)

TIP: als je op ALT & F4 tegelijk duwt op het wachtwoord veld voert hij het laatst aangemaakte wachtwoord automatisch opnieuw in, gratis tip.

:D :D :D

Zoals afgesproken hier mijn persoonlijke bevindingen betreft het bedrijf Travel-Light !

Travel light, naam zegt het al … Licht reizen!
Deze oplossing zocht ik om mijn werkkleding, gewone kleding, ski kleding en materiaal naar mijn werk adres te vervoeren. Ik zag het namelijk niet zitten om dit alles ( onmogelijk) in mijn eentje mee te slepen, ik ben namelijk met de trein naar Oostenrijk gegaan.
Via wintersporters forum werd mij aangeboden om als ‘testpersoon’ voor Travel-Light te dienen, een mogelijkheid die ik graag aannam maar wel met gemengde gevoelens.
Wat als het fout gaat? Niet aankomt? Beschadigd raakt?
Gewone vragen die iedereen heeft. Maar ongegrond!
Via een zeer duidelijke website mijn bestelling geplaatst .
Drie weken voor aangegeven ophaal datum krijg je via de post de benodigde inpak dozen en formuleren geleverd.
Op de website wordt via instructies video’s goed beschreven hoe alles ingepakt moet worden.
Wat ideaal is dat al mijn ski kleding ook in de ski doos mee is gegaan.
Ski en sneeuw schoenen, helm-bril-sokken, drie ski broeken een jas ski’s en stokken… Allemaal prima in de geleverde doos.
Aparte koffer mijn gewone bagage, 2 stuks bagage richting Oostenrijk dus.
Ik heb de hotel eigenaar mailtje gestuurd dat mijn bagage op bepaalde datum alvast geleverd werd, informatie dat hij zeer verrassend vond. Hij was er ook benieuwd naar, nooit meegemaakt !
Mijn bagage is in perfecte staat op afgesproken plaatst en dag geleverd door Travel-Light !! … Happy !
Wat ik ook persoonlijk heel fijn vond is dat ik geen ‘inpak’ stress had . De laatste dagen voordat ik op reis ging heb ik niks meer hoeven inpakken. Laatste kleine dingen zijn met kleine handbagage koffertje mee gegaan.
Ik vroeg me af ! … Wie heeft er voordeel aan zo’n service?..
Iedereen!.. Die licht wilt reizen, handen vrij wilt houden en of gewoon vervoer ruimte te kort komt.
Ik kan niet anders zeggen dat het een waanzinnig goed bedacht service is ! betrouwbaar, gemakkelijk en betaalbaar.
Sven bedankt voor je aanbod als testpersoon.
Je hebt prachtig product en ga het zeker promoten en vaker gebruik van maken!

…eind maart wordt mijn bagage weer in Oostenrijk opgehaald en 4 dagen later in Nederland weer geleverd! Mijn hele werk/leef bagage vervoert heen en weer voor een bedrag van € 80 ! ( 50 kg.)

@Andu klinkt goed wel een vraag waarom pas eind maart ophalen? Is dat jou keuze of van travel licht

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Andu klinkt goed wel een vraag waarom pas eind maart ophalen? Is dat jou keuze of van travel licht

Birdheart op 4 jan 2016 17:05

aangezien ik ‘werkkleding’ zie staan, vermoed ik dat ze in Oostenrijk zal gaan werken tot in Maart?

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Klopt helemaal , ik werk gedurende 3 of 4 maanden in Oostenrijk !

Was de aanbieding €50,- omdat je een testpersoon bent? Zo ja, wat is de reguliere prijs?

Was de aanbieding €50,- omdat je een testpersoon bent? Zo ja, wat is de reguliere prijs?

Skizoeker op 4 jan 2016 20:01

Hi @Skizoeker,

Ik werk voor Travel Light. Andu en de andere testers kregen de zending gratis en er staat overigens €80,- voor 50kg.

Prijzen verschillen bij wat je mee wilt nemen. Zonder commercieel te worden (want dat mag niet volgens de forum regels ;-) ) check anders de website hier kun je precies zien hoe het werkt en wat het gaat kosten.

Tip: laatst hadden we een klant die op basis van onze dozen afmetingen zelf had zitten passen en meten. Hij kreeg in een dubbele set doos 3paar snowboards door zijn bindingen eraf te schroeven. Travel Light Tetris zullen we maar zeggen :-)

Groet
Sven
Travel Light

Zoals afgesproken hier mijn bevindingen met het bedrijf Travel-light,

Na wat consternatie op dit forum kreeg ik het aanbod om de service gratis te proberen, dit kon ik natuurlijk niet weigeren.

Anderhalve week voor vertrek kreeg ik een envelop met daarin de documenten voor het opsturen van mijn bagage, daarin ook een grote plastic zak en een gebruiksaanwijzing hoe mijn bagage het best in te pakken. Tevens is er een YouTube kanaal beschikbaar waar heel duidelijk word uitgelegd hoe het beste in te pakken en de benodigde stickers op de doos te plakken.
De doos kreeg ik een week van te voren bij mij thuis afgeleverd.
Het grote inpakken kon beginnen, ik had gekozen om mijn ski’s en stokken in de doos te doen en dan opvullen met skikleding. Tot een maximum van 30kg.
Bij het boeken van de service kies je een ophaaldatum en afleverdatum.
Mijn reis ging naar Kirchberg, alleen zat ik in een appartement zonder receptie. Dus was er niemand aanwezig om mijn bagage aan te nemen. Dit heb ik met behulp van de reisleiding van Bizztravel toch kunnen regelen.
Via het track and trace systeem kon ik mooi bijhouden waar mijn bagage was en dat het veilig werd afgeleverd bij het appartement.
Na een topweek in Kirchberg was het tijd om weer te vertrekken. Dus de doos weer netjes inpakken en neergezet waar hij in eerste instantie werd afgeleverd.
Tussendoor nog contact gehad met Travel-light omdat ik toch nog wat vragen had ivm de ontbrekende receptie. Hierbij werd ik uitstekend geholpen en verzekerd dat er bij een gemiste poging tot ophalen, nieuwe pogingen gedaan zouden worden.
Vandaag werd mijn bagage netjes weer thuis afgeleverd en ben ik erg blij met de goede service en ga ik het in de toekomst zeker vaker gebruiken en met mij hopelijk meer mensen.
Dit is wel heel lekker en relax reizen.

Ik maak al jaren gebruik van travel light, twee keer per jaar, als ik met mijn man en kinderen op wintersport ga en wij zijn supertevreden!

0 weken lid en dan zo’n positieve bijdrage aan het forum voor een topic van 2015/2016… Je zou er iets van kunnen denken.

Ja, zo kun je overal iets achter zoeken. Ik ging weer boeken, deze site werd genoemd (redelijk bovenaan) in google en ik zag dat er negatieve reacties waren. En dat terwijl ik juist zo enthousiast ben en iedereen in mijn omgeving vertel over hoe goed dit bedrijf het doet. Ik wist niet eens dat de topic al zo oud was en heb een account aangemaakt omdat ik wilde reageren. Ik vind het naar als bedrijven in een kwaad daglicht komen door ongegrond wantrouwen en mensen die geen ervaringen hebben. Maar als je me niet wilt geloven, heb je mij daar niet mee. Fijne Sinterklaasavond!

*bericht bewerkt door wieky op 05 dec 2017 16:20

Plaats een reactie