Snowboard kleding winkels

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede winkel waar ze snowboard kleding verkopen in de buurt van Nijmegen, maar ik kan niet veel vinden. Weet iemand een goede winkel te zitten in de buurt van Nijmegen? Of überhaupt een goede winkel waar ze snowboard kleding verkopen?

De beste winkel is toch zonder twijfel, Revert in Haarlem… Is echter wel een stukje reizen… Maar meermaals beloond met ‘beste winkel’ awards etc…

Nijmegen omgeving weet ik niet, succes met zoeken

Nijmegen ook niet zo bekend mee. Was je naar iets specifiek op zoek? Anders hebben bijna alle sportzaken met ski afdeling ook wel eea aan snowboard kleding staan.

Het is niet echt in de buurt maar ik vind wim jaquet sports in amersfoort een fijne wintersport winkel, ze hebben ook een snowboard afdeling,

Redelijk in de buurt zitten Burnside te Deventer en Van Gent te Rosmalen

Buitensport fourseasons in Duiven (bij Arnhem).
4500 m2 winkeloppervlak.
http://www.buitensport-fourseasons.nl/

Tsja, in Nijmegen zijn we niet geweldig bedeeld. Maar neem zeker ook een kijkje bij Topshelf in Beuningen! Verder heb ik me laten vertellen dat de skibeurs van Intersport Nijmegen dit jaar in januari wordt gehouden.

Weet iemand of er nog goede shops over de grens zijn? Richting Düsseldorf bijvoorbeeld? Is vanuit Nijmegen nagenoeg even snel te bereiken als Amersfoort.

Hier in Den Bosch heb je DownTown, volledig ingericht voor snowboarders. Is wel een voornamelijk Burton winkel, maar regelmatig leuke aanbiedingen. Vooral nu nog wat uit de collectie van vorig jaar, moeite waard!

Ik heb denk ik ondertussen mijn volledige uitrusting daar gehaald, personeel heeft er zelf ook verstand van. Webwinkel vind ik zelf minder, maar ik kom dan ook liever zelf kijken, voelen en praten.

@rogier @GiGi, kun je die chickies en binkies persoon niet even verwijderen van dit forum. Deze reclame zit geloof ik niemand te wachten, zeker niet zonder de kop “advertentie” en wat euro’s richting wintersporters.nl…

Edit: Comment 4 in dit topic

Nijmegen weet ik niet, ga zelf altijd naar Cellblock in Utrecht, al meer dan 18 jr uitstekende service en materiaal. Succes!

@rogier @GiGi, kun je die chickies en binkies persoon niet even verwijderen van dit forum. Deze reclame zit geloof ik niemand te wachten, zeker niet zonder de kop “advertentie” en wat euro’s richting wintersporters.nl…

Edit: Comment 4 in dit topic

Pvdh op 2 nov 2015 09:40

@PvdH ik zou wel willen, maar ik ben geen moderator…

@Chickies-en-Binkies mocht jij je afvragen waarom je al die minnetjes krijgt.

Men zoekt zoals in de openingspost aangegeven wordt naar een GOEDE winkel.

of zou het toch komen door je overmatig gespamm? :)

don't count the days, make the days count !

Bedankt voor alle reacties! Ik ga vrijdag een rondje maken door Nederland. Ik ben pas 2,5 aan het snowboarden, dus al het advies is welkom.

Inderdaad Topshelf in Beuningen of Burnside in Deventer, de laatste is een topper.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

topshelf is nou niet echt voor een snowboarder je kan kijken bij http://www.duijvestein-wintersport.nl/ of in duitsland bij http://www.blue-tomato.com/en-GB/blue-world/blueworld-shops/…

Plaats een reactie