Organisaties die shortski's aanbieden

Wie kent organisaties die shortski’s aanbieden? Ik ken Bizztravel en Sunweb, maar zijn er nog meer?

Husk biedt deze reizen ook aan. Wel een beperkter aanbod dan Bizztravel en met name Sunweb.

SnowTime, Neckermann, SummitTravel… Google gewoon ‘short ski’ of ‘mini ski’ - legio mogelijkheden.

Haus Gassner in Niedernsill

Waarom niet gewoon in de auto stappen en gaan…?

Als het wit is kun je er over naar beneden...

@Greenfield omdat dat niet voor iedereen een optie is? Om welke reden dan ook…

Let it snow, let snow, let it snow!

@Greenfield omdat dat niet voor iedereen een optie is? Om welke reden dan ook…

Bien op 5 nov 2015 21:39

bedoelde het niet negatief, begrijp me niet verkeerd. Maar een shortski regel ik soms een paar dagen van te voren. Gewoon kijken waar de meeste sneeuw ligt of waar het mooiste weer wordt. Meestal ga ik in een rustige periode. Maar wanneer dat geen optie voor je is dan moet het inderdaad op een andere manier organiseren

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Www.snowbite.be (kennis van mij)
Www.josk.be
Www.kriski.be
Www.famiski.be
Www.snowblend.be
Www.snowtravel.be

Een begin waar je zeker enkele uren zoektochtplezier zal aan hebben. :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Wat @Greenfield zegt. Ik denk dat het voor een grote groep alleen lastig is om (op het laatste moment) accommodatie te vinden, dus dan zijn touroperators wel handig.

Maar zelf organiseren kan best. Als je weet wanneer je wil gaan (exacte data) en met hoe veel personen, kan je het VVV van elk dorp volgens mij een mailtje sturen met je verzoek - geheel vrijblijvend ook nog.

Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb een vrij korte periode waarin we kunnen gaan en een aantal specifieke eisen. Bovendien wil ik een reis waarbij de skipas inclusief is, uit mijn ervaring is dat uiteindelijk veel goedkoper. Vandaar dat ik al vooraf wil boeken en niet last minute.

Plaats een reactie