ATOMIC Hawx Magna 100 Of 110

Vandaag nieuwe skischoenen wezen passen. Na heel veel schoenen gepast te hebben kom ik er achter dat ik lastige voeten heb. Uiteindelijk passen de ATOMIC Hawx Magna goed.

Nu de keuze 100 of 110.

Ik ski ongeveer 5 jaar ben man van 76 kg en ski gemiddeld. Wat raden jullie aan?

Ontloopt elkaar niet veel denk ik. Met oog op eventueel toenemend niveau zou ik voor 110 gaan.

Mij lijkt de 110 inderdaad de handigste optie om dezelfde redenen als GiGi noemt.

Verlies ook zeker je comfort niet uit het oog, hier lever je hard op in met deze al vrij hoge flex-waardes.

Dank voor de snelle reacties. Jullie geven wel precies aan waar mijn probleem zit. Ik wil graag comfortabel willen skien. Is dan de 100 toch beter?

Welke het lekkerste zitten, en als je niet het overgrote deel van je tijd met serieus ‘gas d’r op’ skiet is 100 wel prettiger. Ik ben gisteren ook voor de 90 gegaan omdat deze veruit het lekkerste zaten.

Welke zat het lekkerst? Die kan je dan het best nemen. Is dat de 100, dan neem je die. Is het de 110, neem je die. Zitten ze allebei even lekker, zou ik toch voor de 110 gaan. Zelf heb 115 en weeg een stuk minder en ben een vrouw maar mijn schoenen zijn echt wel comfortabel met skiën.

Plaats een reactie