Lekkere snowboard bochten

Hou je van strakke bochten, hou je van snowboarden? Dan is dit een lekker filmpje voor je ;-)

Click. Click. Peace

Ok dat is gek wat ze met die zwaluwstaart boardjes kunnen qua presses/butters. Geweldig om te zien.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Hey! Waar heb ik die vandaag ook nog gezien? We gaan een Korua hype starten, denk ik :-)

Nondekanonen dat wil ik ook kunnen. Oefenen oefenen en nog eens oefenen ;)

WOW! Hier krijg je meteen zin in het ook te proberen :)
Ook tof het liedje eisbär terug te horen, en past er dan nog perfect op.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

DE vinke-tering! dat is pas bochten draaien! om jaloers op te zijn

"respect the mountains"

Twee dikke snowboardfilmpjes op één dag. Iets goed te maken met ‘structureel ondergesneeuwde’ snowboarders?! :P

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

En ik maar denken dat ik af en toe heerlijke strakke bochten kan draaien… Echt tof om te zien!

Carnas on Tour

Coole film! Ook best wel artistiek als je het mij vraagt :)

Die bochten lukken me nog wel redelijk. Die slides tussendoor moet ik nog ff oefenen. ;)

Übung macht den meister!!!

wooooow, zelfs als skier kan ik hier gewoon ontzettend van genieten! Mooi filmpje ook nog, en super beheersing van de plank.

En dan nu de echte hogeschool bochten

The older I get, the better I was

En nog een tweede hogeschool filmpje. Loddo Rockefeller - ja, ja zo heet hij echt ;)
Hij is al 4 jaar oud, maar nog steeds de mooiste beelden die ik ken.
Fenomenale hardware…
Fenomenale rider…
Fenomenaal mooie omgeving…
… en video editing van het allerhoogste niveau.

Veel beelden geschoten op de legendarisch (onder carvers dan) Barthelemy piste in Zinal.

Dat shot op 4:19, ongelooflijk…

The older I get, the better I was

Door dit filmpje ineens het gevoel krijgen dat ik er helemaal niets van kan :(
Indrukwekkend filmpje graag meer van dit soort snowboard films en dan het liefst dagelijks

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Sta je ook wel eens op een snowboard Rogier?

Fun Lovin' Skier

@Rogier z’n skies zijn zo breed dat je er op zou kunnen snowboarden. :P

Übung macht den meister!!!

@fls70 alleen undercover ;-) soms snowboard ik weleens maar om nou te zeggen dat ik het echt kan… Ik kom de pistes af, dat is alles.

Click. Click. Peace

Dit is geen snowboarden meer, dit is sneeuwknuffelen! Of op z’n Engels, snowhugging :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Dit zijn strakke bochten!!!

https://youtu.be/MC7HWs3kPjs

Übung macht den meister!!!

Alle filmpjes van @Menno en @RFKANGOO , het doet me echt totaal niets om die gasten de berg af te zien komen ondanks dat het echte skill is. Die video van Korua geeft gewoon ontzettend veel instant-stoke.

Gaaf filmpje die eerste! Heerlijk om carvend de berg af te gaan

…het doet me echt totaal niets om die gasten de berg af te zien komen ondanks dat het echte skill is. Die video van Korua geeft gewoon ontzettend veel instant-stoke.

Rene op 13 nov 2015 11:15

Gelukkig maar dat smaken verschillen ;) zou anders wel erg saai worden

The older I get, the better I was

Gruwelijk strakke lijnen! Wow. Die alpine board filmpjes vind ik niks, ongeacht de skills die die gasten hebben… Op één of andere manier vind ik dat er gewoon niet uitzien en ik krijg altijd het gevoel alsof naar jaren 80-90 snowboard filmpjes zit te kijken met die hardboots.

Dat eerste filmpje geeft mij zoveel zin om weer te boarden pffff, mijn pauze is afgelopen nu maar ik heb geen zin meer om te werken. Ik moet snowboarden nu :-)

🏂

@Rogier dik filmpje!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Haha, ik heb ook weleens het idee dat ik zo laag zit… totdat ik de foto/video terugzie :)

Dit vind ik mooi snowboarden!

Goed filmpje Rogier. Geinig muziekje eronder !
Ja, en @nordisksnoe, de filmpjes van Ryan Knapton zijn topklassiekers wat mij betreft.

De tandjes! Wat een heerlijke beelden, goeie uitdaging voor dit jaar :P De sneeuwkriebels gaan nu nog harder dan gister. Kom maar op met die sneeuwdumps in december.

Mooi filmpje en leuke soundtrack!
Weet er iemand wat voor snowboards dat zijn? Er zit kennelijk veel flexie in, maar ook veel pop als je naar de sprongen kijkt…
De sprong op 1min02 in het filmpje heb ik wel 20 keer opnieuw afgespeeld: een gesprongen kantenwissel alsof het niets is! :p Hoe zou ie dat klaarspelen?

De sprong op 1min02 in het filmpje heb ik wel 20 keer opnieuw afgespeeld: een gesprongen kantenwissel alsof het niets is! :p Hoe zou ie dat klaarspelen?

Bram_DC op 14 nov 2015 21:21

Je maakt een ollie bij het uitsturen van je bocht en je landt op je andere staalkant en zet gelijk de volgende bocht in. Je springt dan als het ware van de ene bocht naar de andere bocht. Dit lukt beter met een iets stijver board.

Kan er zo ff geen beter filmpje van vinden maar hier vind je enige uitleg.

Übung macht den meister!!!

Het merk snowboard staat al in de titel van het filmpje.

Plaats een reactie