Gezocht voor eerste week januari snow&aprés ski lovers!

Hallo allemaal,

Voor onze wintersporttrip in januari zijn wij, Jarno en Janine allebei dertigers op zoek naar gelijkgestemden voor een gezellige wintersport!
We kennen elkaar via dit forum en zijn al 2 jaar op rij naar Oostenrijk geweest.

Ben jij:
Ook in bezit van het sneeuwvirus? Dus eerste lift pakken en laatste lift pakken. Ook een gezelligheidsdier in de aprés ski? :)

En heb jij zin om samen met ons in de eerste week van januari (2-9) naar Oostenrijk te vertrekken in een gebied als Kaltenbach/Fügen/Hochfügen, Serfaus/Fiss/Ladis/Sölden, Zilltertal-arena-Königsleiten/Zell am ziller/Gerlos? (in overleg, als het maar tirol is: niet te laag gebied minimaal 100km piste).

Leeftijdsindicatie 25-45 en jong van geest!
Kostenindicatie €500-€550
Er is één auto met winterbanden en dakkoffer beschikbaar.

Wij hebben zin om te gaaaaaaan! Jij ook?!

Groet, Jarno & Janine

Met de belangstellenden maken we dan een mooi app groepje voor de nodige voorpret! :)

Helaas skiwelt staat niet in jullie lijstje. Ik heb al geboekt. Was leuk geweest.

Hallo rmgb,

We waren daar met ons groepje afgelopen winter. Deze x weer n ander gebied. Mocht je je nog bedenken… ;)

Hallo,
Ik ben al een beetje aan het oriënteren voor die periode en heb ook nog geen metgezellen…
Ben 33 en kan me (heel) goed vinden in julie plannen.
Ik ga dit topic met veel interesse volgen.

Heb je goed! En dan ook nog ‘even’ aansluiten he? ;)

Kan (nog) nix beloven, maar ben wel geïnteresseerd in ieder geval…
Hoe zo’n grote groep zat je aan te denken? en hotel of appartement?

Hallo!

Hoe groot ligt natuurlijk beetje aan mensen die serieuze interesse hebben. Vorige x-en zijn we met telkens 8 man geweest, maar kan me voorstellen dat we met minder mensen ook willen gaan!

Wordt voor mij ook een xtra wintersport inderdaad… Ga in Februari al naar Westendorf.
Appartement vind ik prima hoor… ga wel liever uit eten dan eigen potje te koken, het is immers vakantie. :-)
Maar daar komen we wel uit gok ik zo.
Ik wacht geduldig af of er meer liefhebbers komen.

Ik wacht ook nog steeds! :(
Hallo leuke gezellige mensen?!
Ohw jee Jarno, wat nu?

Interessant! Gebieden en kostenindicatie (verblijf + pas gok ik?) spreken me aan en qua leeftijd valt mijn 35 er middenin.

Hallo Bacchus, ja bedoeling is idd verblijf/pas/vervoer voor die prijs! Je bent welkom, en gezien je naam ben je ook niet vies van wat apres ski gok ik! ;)
Hopelijk melden zich idd meer mensen, misschien zijn we nu al met 4?!

Heej! Welkom!

Kunnen we discussiëren over waar we naartoe willen?
Het is al over 6 weken en ik hem zo’n onwijs veel zin om naar de sneeuw te gaan!
Ik lees de sneeuwberichten… Het gaat dit weekend al los… Liefst ga ik dit weekend al!

Ok heb ff gekeken: ohw jee Jarno, Westendorf voor 2p kamer in centrum bij lift incl skipas en halfpension €505 pp!

Ondanks dat ik niet mee ga (ik kan t niet aan, 1e en laatste lift en dan ook nog apres ski) even een tippie: ik zou zelf niet naar koningsleiten gaan. Je zit helemaal achterin t gebied en kan niet even met de auto een dagje kaltenbach of mayrhofen pakken, wat je wel kan als je meer in t grote dal zit. Of ga gewoon naar Westendorf :). Viel spass iig!

Het valt tegenwoordig best mee met mijn alcoholinname. Het is voor mij ook wel echt winterSPORT en apres-SKI, dus verwacht geen tot ver na middernacht doorzakken van mij. :) Daarbij: Het is januari, dus toch wel rustig.

Die in Kaltenbach en Ried kan ik niet zo makkelijk precies terugvinden maar Chalet Zirmalm in Königsleiten ziet er inderdaad smakelijk uit. Ik stel de ski-in-ski-out wel op prijs en vind het “achterin het gebied” geen probleem. Als de prijs voor Kaltenbach pp is, dan mag je die direct afschrijven. Ik heb niets tegen Zillertal maar zit er ook niet aan vast. Met name verder oostelijk, Obertauern of Schladming-Dachstein kan ik ook wel waarderen maar is zeker geen must.

Hi Bachus,

Jarno is het apres ski beest hier, ik doe het wat rustiger aan ;)
Kaltenbach €715 is voor het hele appartement dus voor 4 personen(€178,75pp)
Andere gebieden ben ik niet zo bekend mee, heb nu even de kaskrakers gegoogled, waar de bizztravel/sunweb mee stunten, dus lekker goedkoop. Maar sta open voor suggesties! :)

Maar Bachus en jlbeen,

Het sneeuwt in de Alpen en ik begin een beetje onrustig te worden… Ik heb zin om naar de sneeuw te gaan, jullie ook?
Er is nog iemand die interesse heeft (buiten forum) dan zou de teller staan op 5.
Zou dat voldoende zijn om een topwintersport mee te hebben? Wat mij betreft wel!

Goed idee. Ik kom uit Breda. Dit weekend wordt hem natuurlijk niet en de woensdagavond is erg lastig maar alle andere avonden en het weekend van de 28e krijg ik wel passend.

Hmm, ik kom uit de buurt van Emmen(Drenthe), dus ligt niet echt heel dicht bij elkaar…
Door de weeks lukt sowieso niet, even kijken wat praktisch is.
Mss eerst ff een appgroepje o.i.d. aanmaken, communiceert wat makkelijker.

Ben ook voor een appgroepje, dan komen we er ook wel achter of eea elkaar ligt en of we er uit gaan komen. :)

Ach en een feestbeest, laat ik het zo zeggen ik ben er in de ochtend altijd weer bij hoor, en vaak ook fit! Hou nu eenmaal van een verdiend feestje na het skiën :)

Oja, en natuurlijk kunnen er nog steeds liefhebbers aansluiten!

laat ik het zo zeggen ik ben er in de ochtend altijd weer bij hoor, en vaak ook fit! Hou nu eenmaal van een verdiend feestje na het skiën :)

Jarno80 op 20 nov 2015 17:31

Goeie tekst!! :-) Sluit me er volledig bij aan…
Ik zal Janine wel ff een pb doen met nr. kan zij (als ze wil) een groepje starten.

Done!

Ik heb ook wel zin om mee te gaan. Net als veel anderen vind ik apres ski heel leuk maar niet tot midden in de nacht. Ik ski iets van 15 jaar en kan goed rood af en zwart ook heel aardig. Ik heb een voorkeur voor Oostenrijk en een midweek of een lang weekend. Graag hoor ik meer.

*bericht bewerkt door moderator op 22 nov 2015 12:17

Tirol

Beste lezer,

Wat een geluksvogel ben jij!
We hebben inmiddels geboekt: een 4-persoons appartement pal naast de Giggijochbahn in Sölden! :)
En we hebben nog een plekje voor je vrij!

Kosten zijn €237,50(ex toeristbelasting/schoonmaak).
Wie het eerste komt…

Groetjes, Hans, Lucas & Janine

Wanneer willen jullie vertrekken ?

Vertrek op nacht of ochtend 2 januari en dan 9 januari weer terug rijden

Heb je een privébericht gestuurd.

Ik heb helaas af moeten zeggen wegens wat wijzigingen in m’n agenda…
Dus er is nog een plekje over!!
Mooi appartement, mooi gebied en goed gezelschap :-)

pb gezonden…

Plaats een reactie