Kindvriendelijk hotel / gebied gezocht

Hi!

Wij zijn op zoek naar een kindvriendelijk hotel in Oostenrijk,
direct aan de piste
met zwembad
Skischool dichtbij
Half pension

Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen met 2 kinderen van 3 en 5 en we kunnen nog buiten de vakantietijd, dus willen eind januari, begin februari of begin maart.

We willen onder de 2000 euro blijven.

Afgelopen jaar hebben we hier op het forum een top tip gehad en daar hoop ik dit jaar weer op! ;)

Alvast bedankt!!

Salzburger Sportwelt en dan het dorp Wagrain. Kijk hier naar Sporthotel Wagrain.

Voldoet aan al jullie eisen alleen ligt het niet direct aan de piste maar wel zo goed als.

Thank God summer is over!

Salzburger Sportwelt en dan het dorp Wagrain. Kijk hier naar Sporthotel Wagrain.

Voldoet aan al jullie eisen alleen ligt het niet direct aan de piste maar wel zo goed als.

Lisa. op 15 nov 2015 22:13

Tnx voor je snelle reactie! Ga gelijk kijken…

Kaiserhof Berwang wellicht?

Hotel Johanneshof in Grossarl?

In Hinterglemm staan ook genoeg kindvriendelijke hotels aan de piste of op zeer korte afstand.

Hotel Tyrol in Lermoos = naast de skischool/lift en vlakbij het dorp

succes

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

Wat voor skigebied? groot, klein of speelt dat geen rol?
in Werfenweng bijvoorbeeld heb je een fijn familyresort Gut Wenghof.
Ellmauhof in Hinterglemm, in Serfaus heb je ook een aantal kinderhotels dicht/aan de piste, (Löwe & Bör, Laurentius) Feuerberg in het skigebied van de Gerlitzen (dan zit je praktisch direkt boven op de berg).

Wat voor skigebied? groot, klein of speelt dat geen rol?
in Werfenweng bijvoorbeeld heb je een fijn familyresort Gut Wenghof.
Ellmauhof in Hinterglemm, in Serfaus heb je ook een aantal kinderhotels dicht/aan de piste, (Löwe & Bör, Laurentius) Feuerberg in het skigebied van de Gerlitzen (dan zit je praktisch direkt boven op de berg).

Chrissy op 18 nov 2015 10:04

Bedankt voor je tips Chrissy!
We hebben Gut Wenghof geboekt, ziet er prima uit en is goed betaalbaar!
Zijn jullie hier zelf geweest? Zo ja, dan heb je vast nog wel wat tips voor ons ;-)
Ik zag bijvoorbeeld dat er 2 ski scholen zijn. Afgelopen jaar in Fieberbrunn heeft m’n dochter bij “Bobo” gelest dus daar gaat nu al mijn voorkeur weer naar uit, maar dat is dan puur gebaseerd op m’n gevoel…
Nou ja, ik wil er graag alles van weten!!

Groetjes Marcel

Hi Bofferd. Mijn zoontje was vorig jaar 3 1/2 dus het waren echt de eerste probeersels om de ski’s. precies tegenover van Gut Wenghof is de skischool en ook de skiverhuur. voor mijn zoontje heb ik niks betaald voor het huren, dat zat bij de skicursus inclusief. We hebben het enkel een ochtendje geprobeerd omdat dat voor de eerste keer genoeg was. Dat was bij de skischool Pro. Het waren skilaren uit Denemark maar weet niet of die er altijd zijn. Er lag heel weinig sneeuw vorig jaar maar het heuveltje was voldoende voor de kids. Het stelde echter niet veel voor. Ik weet niet hoe het is als je de vijfjarige al een keer les heeft gehad. Mischien gaan ze dan ook wel de berg op. beetje afhankelijk van het aantal kinderen en het niveau denk ik. Wat ik je ook kan aanraden is je Auto te laten staan en de Samo Card te kopen. Dit is een milieuvriendelijk projekt. Met de kaart kun je dan gratis een e-Auto huren (hebben wij een keer gedaan om naar een Thermaalbad te rijden), gratis gebruik maken van de gratis Taxis in het dorp, gratis verhuur van een slee, sneeuwschoenen en verschillende activiteiten als lamatrekking (dat was echt heel leuk!!) of een paardensledetocht (ook super leuk, wel koud :-) Je eet in het Hotel neme ik aan, maar mocht je toch een keer gaan willen eten dan ga naar de Seealm Stuberl. Super leuk gezellige ‘hut’, heel authentiek en goed eten! Ook leuk voor een Glühwein als je een stukje gaat wandelen.
Er is trouwens maar een piepkleine Supermarkt waar ze niet veel hebben maar goed, jullie hebben zowieso Vollpension geloof ik? Will je nog wat weten`? groetjes Chrissy

Plaats een reactie