twijfel over Golling/low budget

Dit onderwerp gaat over de bestemming Dachstein-West

Een zeer bescheiden budget en toch willen op de latten willen staan.
Tja dan ga je onzinnig veel googelen en veelal wegstrepen.
Nu bleven we 1 wel heel leuke aanbieding over, maar…
We kwamen iets tegen in Golling, 30 km van het gebeid Dachstein-West.
All-inclusive, inclusief skipas 5 overnachtingen voor €578 voor 2 personen.
Oke, het hotel verwacht ik bij voorbaat al niet veel van, kan dan alleen maar meevallen. Mijn grote twijfel is of die 30 km daar met de auto binnen 30 min. te overbruggen zijn. Heb 0 ervaring met de wegen in dat gebied, weet dat je in Frankrijk in sommige gebieden heel lang onder weg kan zijn over een paar km. Iemand dus ervaring met dit gebied, wegen dan wel dorp Golling?

Golling is een schattig klein plaatsje net onder Salzburg. Ze hebben er ook een hele mooie waterval.
Naar Rußbach is het ongeveer 30 Minuten rijden, zonder oponthoudt. Naar Abtenau is het een stuk sneller Maar dat heeft Maar 10 km pistes. Die 30 Minuten is natuurlijk als de wegen schoon zijn, er geen sneeuw of files. Het is een Bundesstraße dus inhalen is ook niet.
Als goedkoop wilt zou je ook kunnen kijken naar bijvoorbeeld naar het Karwendl gebied als het geen groot skigebied moet zijn.

Beste visbeen
Ik ga naar hetzelfde hotel:-)
Ik heb veel onderzoek gedaan. Het hotel valt helemaal niet tegen.
Bij slecht weer ga je met de bus. Stopt voor de deur. Bij goed weer kan je het makkelijk zelf rijden. .
Ook zeker geen heel klein ski gebied. …waar vond jij je aanbieding?
Ik zou boeken. …niet duur voor relatief veel piste km,s
Groet sebastiaan

EDIT: antwoord op de goede persoon maar verkeerde topic…

❄️

@sebatiaanhand, Ik had deze aanbieding via wintertrex gevonden.
Heb gisteren na lang dubben toch wat anders geboekt.
Gewoon een appartement via booking.com in Abtenau.
Dit ligt aanzienlijk dichterbij Dachstein-West, en hier rijden heel wat meer bussen heen en weer.
Ik las dat in Golling maar 1 bus komt, je bent dus bijna verplicht om zelf in de auto te stappen.

Plaats een reactie