Week Solden 13 t/m 28 maart, grote groep, enkele plaatsen vrij!

Op 13 maart reizen we weer met een grote groep (max 35) af naar Solden voor een heerlijk weekje wintersport. En er zijn nog plaatsen vrij. Het is een gevarieerde groep van 25 t/m 69 jaar. Skiërs en snowboarders, beginners en gevorderden. Kortom van alles wat :) We verblijven met z’n allen in een groot appartement. Waar goed voor ons gezorgd wordt.
Lijk het je leuk om met ons mee te gaan, stuur dan even een berichtje.

Groeten Liesbeth

Fout van mij! we gaan maar 1 week en geen 2.
Dus van 13 t/m 20 maart.
kan helaas de titel niet aanpassen

Prijs?

Let it snow

Hoi jurrian,
Het is geen low budget reisje. Wel all-in. Verblijf, skipas, eten. Er wordt elke avond voor ons gekookt. S ochtends staat het ontbijt voor klaar. En eind van de skidag hapjes. Drinken is ook inclusief. 750. Groeten liesbeth

Hoi Liesbeth,

Lijkt mij leuk om met zo’n grote groep mee te gaan!
Wil je mij alsjeblieft wat meer info sturen?

Hoor graag van je,

Jan

Jan, ik heb je een pb gestuurd met meer info. Groeten Liesbeth

Dag Liesbeth,
Ben nog op zoek naar een 2nd skivakantie deze winter. Echter geen meer kandidaten in mijn omgeving.
Dit zou dus iets voor mij kunnen zijn als ik me kan aansluiten bij een bende. Ken Sölden een beetje.
Ben van de regio Hasselt.
Graag de details als het kan.
Groeten,
Bernard

Dag Liesbeth,
Ben ook op zoek naar een groepje in maart. Kun je mij info sturen? Bedankt.

Dag Liesbeth,

Ik zoek een gezelschap om mee te gaan skien, dus wil ik jou vragen om mij meer info te laten toekomen.
Alvast bedankt !

Hi Liesbeth,

Ik heb misschien ook interesse! Is er nog plaats?

Zou je mij ook wat meer info kunnen sturen?

Dankjewel.

Gr. Angela

Hallo Liesbeth,

Ik heb wel interesse in de vakantie die je beschrijft. Heb je wat meer informatie.
Ben zelf een redelijk gevorderde skiër, die naast skien ook zeker gezelligheid zoekt tijdens de wintersport.
Ik hoor graag van je.

Gr. Pauline

Beste Liesbeth,

Hebben jullie nog plaats? Ik hoor graag van je, alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Janneke

Hoi janneke en pauline.
Er zijn nog drie plekjes vrij. Ik stuur jullie morgen even wat meer informatie via een pb.
Groetjes Liesbeth

De boodschap is duidelijk, Liesbeth.

Hoi janneke en pauline.
Er zijn nog drie plekjes vrij. Ik stuur jullie morgen even wat meer informatie via een pb.
Groetjes Liesbeth

superwintersport op 28 dec 2015 21:07

Dank je wel alvast!

Beste Bernardski ik begrijp je “boodschap” niet helemaal.
Maar ik ga ervan uit dat je mijn eerdere bericht niet ontvangen hebt. Heb je nog een keer de informatie gestuurd.

Het komt wel vaker voor dat iets niet aankomt via dit forum. Jammer dat je zo’n opmerking moet plaatsten, je had ook gewoon nog een berichtje kunnen sturen, dat je nog niets van me gehoord had.

Groeten Liesbeth

Hoi Liesbeth,

Mocht er nog een plekje vrij zijn ontvang ik heel graag wat meer info van je.

Alvast bedankt!

Groeten Paul

Beste wintersporters!

Ik merk dat niet altijd alle berichtjes aankomen :(
Iedereen die tot nu een berichtje heeft gestuurd heb ik via een PB bericht beantwoord.
Mocht je niets hebben ontvangen stuur me dan even je emailadres dan stuur ik de nodige info daar naar toe.

Groeten Liesbeth

Waarom zet je niet gewoon alle basisinformatie hier neer?

Hoi Liesbeth, Ik ben ook graag van de partij. Je kan de info naar kevin.deckx@gmail.com sturen.

Hoi Liesbeth, ik had je nog een pb gestuurd maar twijfel of die wel is aangekomen. Je kan me ook mailen op paul@studiocarpediem.nl

Op dit moment zijn alle plekjes bezet.
een aantal daarvan staan in de optie, mocht je interesse hebben kom je dus op de “wachtlijst”.
De plekjes die in de optie staan, moeten zsm laten weten of ze meegaan of niet.
Groetjes Liesbeth

Hoi Liesbeth,

Net aan het typen of er nog plek is. Klinkt goed. Maar het bericht “Vol” komt ook net door.
Mocht je info hebben dan hou ik me aanbevolen.

Hartelijke groet, Pieter.

liesbeth, lees dat jullie vol zitten. Voor mensen die hier afvallen: Wij gaan met een groep van 11-13 personen dezelfde week naar konigsleiten. Wij hebben nog wel enkele plekken vrij. Zie oproep op forum voor meer info.

Hallo,

Er zijn weer plekken vrij!! (3)
Zoals elk jaar zeggen er altijd een paar af ivm werk, blessures etc etc.

Vindt je het leuk om met ons mee te gaan? Laat het me weten.

Groeten Liesbeth

Ha Liesbeth,

Ik stuur je zo even een mailtje. Edit: ik heb een privébericht gestuurd. Ik zou héél graag weer meegaan en lekker met de ANBO de pistes van Sölden op, maar ik weet pas in de tweede week van februari of ik mee kan.
Aan alle twijfelaars: als je een superleuke, gastvrije en gevarieerde groep mensen zoekt, sluit je dan gerust aan bij de superwintersportgroep!

Groetjes,
Mireille

Lijkt me leuk, heb je nog plekjes vrij?

Hoi,

Ja er zijn nog een paar plekjes vrij. Ik heb je een privé bericht gestuurd. Mocht deze niet zijn aangekomen stuur dan even een mailtje naar superwintersport@hotmail.com dan kan ik je info sturen op je mail adres.

Groeten Liesbeth

Hallo,

Kan je mij gegevens doorsturen van de reis?

Groeten
Peter

Het lijkt mij ook wel leuk om met jullie mee te gaan, mits er nog plaatsen vrij zijn natuurlijk! Zou je mij ook wat extra info kunnen sturen?

Groetjes Mathilde

Zou je mij ook info willen sturen? Lijkt me leuk!

Plaats een reactie