Tips voor volgende week

Ola,

Ik ben van plan om volgende week een paar dagen naar de sneeuw te rijden. Zondag heen, ma t/m do skiën en donderdagavond terug. Wie heeft er tips, heb zelf al wat gletsjers bekeken maar weet niet of dit voldoende is om je er een paar volle dagen op te vermaken?

Een mooie budget last minute zou natuurlijk mooi zijn, de wensen zijn vrij beperkt: sneeuw :)

Wellicht overbodig, we gaan met twee ervaren wintersporters :)

Obertauern mischien een optie? daar is de sneeuwsituatie op het Moment best goed en het is ook een afwisselend skigebied, ook al is het niet reusachtig (100km) voor een paar dagen zeker voldoende.
Andere optie, Obergurgl/Hochgurgl, Ischgl, Tauplitz (alhoewel dit waarschijnlijk te klein skigebied is voor je maar de sneeuw is prima!)

Obertauern mischien een optie? daar is de sneeuwsituatie op het Moment best goed en het is ook een afwisselend skigebied, ook al is het niet reusachtig (100km) voor een paar dagen zeker voldoende.
Andere optie, Obergurgl/Hochgurgl, Ischgl, Tauplitz (alhoewel dit waarschijnlijk te klein skigebied is voor je maar de sneeuw is prima!)

Chrissy op 15 dec 2015 13:24

Thanx, ja ik weet eigenlijk ook niet zo goed waar ik rekening mee moet houden. Normaal ga ik 2x per jaar maar dat is eigenlijk altijd in februari en maart, dan is het over het algemeen rianter qua sneeuw aanbod. Nu dus even een wat andere zoektocht dan gebruikelijk ;)

Ik zit in Tignes. Everything considered, niet slecht

Italië is prima momenteel. Sella Ronda is inmiddels open (die tocht is niet zaligmakend, maar het houdt in dat je als je je daar ergens ophoudt je echt ruim jezelf kan vermaken).

Ik vertrek zaterdag 26/12 tot 31ste naar Mayrhofen. Dit is een groot gebied met een gletsjer in de buurt.

Hoe doe je dat met douchen dan als je donderdagavond terug wilt rijden na een laatste dagje piste?
Ben zelf met een groep vrienden in Ischgl van 19 december tm 24 december!
Zou de laatste dag graag ook nog een beetje willen piste knallen, alleen dan zijn we al wel uitgecheckt.

Douchen doe ik dan wel weer als ik thuis ben. Ik ga ook altijd nog een dag skiën na het uitchecken en direct daarna terugrijden. Reisgenoten stinken ook, dat scheelt… ;)

Douchen kan vaak ook nog bij het hotel waar je verbleven bent. Die hebben bijna altijd wel een douche of badkamer op de gang waar je na de laatste dag nog gebruik van kunt maken… Zo doe ik het tenminste altijd. En anders de Engelse douche… flink wat deo op en rijden maar…

Ik regel ook altijd dat ik in het hotel kan douchen. Is altijd wel een mouw aan te passen, maar anders… Als ik een dagje Winterberg doe douche ik ook pas weer thuis.

Plaats een reactie