skibus vanuit Gortipohl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Montafon

Iemand ervaring met de skibus in het gebied , we gaan voor de eerste keer met krokus naar het Montafon gebied ?

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 07 apr 2021 17:29

Hallo,

Vorige jaar zaten wij in Bartholomäberg vanaf hier hebben wij regelmatig de bus genomen naar schruns of andere plekken en was altijd goed te doen.

Dit jaar zitten wij zelf ook in Gortipohl en zijn we ook van plan de bus te nemen naar St. Gallenkirchen omdat je van hieruit makkelijker het gebied in kan.

De bus is in principe gratis als je ski spullen meeneemt of skipas hebt.

Hoop dat dit je genoeg informeerd.

Zoals @smartie al aangeeft. Skibus is gratis en gaat heel het gebied door. in de drukke periode ochtend 's voor het skiën en middags na het skiën. gaan de bussen vaker ( circa om de 20min) daarna om de 40 a 60min.

Hey beide ,

bedankt voor de reacties , we zullen het ook wel proberen met de skibus .

Vanuit Gortipohl kun je ook met de Garfrescha lift het gebied in. Leuk antiek tweezittertje en ook de locatie voor het avondrodelen.

Skibus beide kanten op is overigens ook prima!

@JurriaanKok klopt leuk liftje wat ik me er van herinner niet de meest makkelijke lift om uit te stappen :P
En als je snel verder het gebied in wilt is de skibus volgens mij wel ietsje sneller

Persoonlijk vind ik de skibussen in Montafon niet echt goed geregeld. Tijdens piekuren rijden er simpelweg veel te weinig. 20 tot 30 minuten wachten op een bus betekent dan automatisch proppen en hopen dat je er nog in kan. Heb gebeiden gezien waar het beter is geregeld. Maar ach, het gebied is erg mooi. Wij gaan er binnenkort voor de 2e keer naar toe.

How snow can you go?

net terug vanuit Gortipohl , wij hebben toch gekozen om met de auto naar St-Gallenkirch te rijden .Best veel parking . 500m naar de skibus en de drukte om op de bus te kunnen was net iets teveel . Buiten seizoen zal het wel allemaal beter verlopen .

Plaats een reactie