Post hier je wintersportvideo's 2015-2016

Wow, even off topic over de filmpjes van @Hean en @sanmar1971 dat moet je ook maar durven met zo’n snelheid op een slee!

On topic: Wel leuk om te zien, zeker met de snelheid erbij

Dit is niet mijn filmpje maar dit is geschoten met behulp van een DJI Osmo, de beelden zijn geweldig en stabiel.

WIlde ik jullie niet ontnemen, endat mag ook wel voor een gimbal met camera met een mooi prijsje ;-)

Eindelijk daar zijn ze ;)

@michelr wow! Mooi speelgoed!

The ski is the limit

Mijn filmpje vanavond ook klaar gemaakt!

The ski is the limit

Wij hebben de dag voor de officiële opening van het seizoen 2015-2016 in Val Thorens geskied. Prima sneeuw en prachtig weer, nergens wachttijden want we waren bijna alleen op de pistes.

bon ski

Rodelafdaling Astbergbahn Going. met GPS.

Leuk die GPS data erbij! jammer dat die niet klopt… de snelheid iig sowieso niet (snelle stukken ga je langzaam en andersom)

Bij deze mijn allereerste “edit” ik weet dat het slecht is maar leek me toch leuk om ff te delen :) (ik was 13)

Leuke edit, maar als je volgende keer de belichting kan aanpassen zou ik dat nog even doen. Alles lijkt nu erg grauw. Als je de belichting wat verhoogt en de sneeuw “wit” weet te krijgen, is het al een veel mooier filmpje!

Verder kan ik erg genieten van alle filmpjes hier. Leuk om ideetjes op te doen. Zelf net terug, en moet dus nog gaan editten. Heb er 2 dit jaar, al heb ik van beide niet veel beeldmateriaal. Dus dat wordt wat behelpen. Fijn om te zien dat steeds meer mensen op 60FPS de filmpjes schieten. Is toch een stuk vloeiender dan de oude (30fps) standaard.

@snowzone, heerlijke edit de juiste keuze muziek i.c.m. de sfeer van de beelden.

[quote]Rodelafdaling Astbergbahn Going. met GPS.

Leuk die GPS data erbij! jammer dat die niet klopt… de snelheid iig sowieso niet (snelle stukken ga je langzaam en andersom)

De GPS Data van mijn Sony Camera klopt idd niet. (bekend probleem van alle sony GPS Cameras) De snelheden echter in deze video wel. Alleen niet op op het juiste moment in de video. ( dezelfde afdaling gemeten met Garmin GPS geven ongeveer dezelfde snelheden weer )

Hier noch eentje. Deze keer van de Gaisberg in Kirchberg. Zelfde camera zonder GPS Andere Rodel.

Nog een mooie faal\leuke momenten edit van onze trip in Januari naar Val Thorens

PowPow!

dat moet je ook maar durven met zo’n snelheid op een slee!

On topic: Wel leuk om te zien, zeker met de snelheid erbij

KimStam op 22 feb 2016 10:31

Bij stilstand gaat het al bijna 20km/u volgens de positieve teller…enige km afwijking is grappig/toelaatbaar… maar dit :-) Die snelheid appjes, wat een complete onzin is het toch ook.

Het filmpje verder TOP!

@snowboard4life leuke video! Die vertragingen geven een leuk effect vind ik :D @michelr die camera maakt geen verkeerde beelden… @snowzone mooie jaloersmakende video met de goede muziek en de goede beelden uitgekozen! @de rest mooie video’s waar genoeg werk in is gestoken, heb ze met plezier bekeken :D

#proudtobepartofleswintersporters

Thanks @vic2000!

https://youtu.be/2cXyYFNpjQw

Omgevingsvideo :)

Mijn filmpje vanavond ook klaar gemaakt!

JeffreySki op 22 feb 2016 23:39

Schrijf je ook echt een heel script van te voren? Ik film altijd beetje impulsief, dus dan komt er zelden zoiets uit.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

] JeffreySki op 22 feb 2016 23:39[/post]

Schrijf je ook echt een heel script van te voren? Ik film altijd beetje impulsief, dus dan komt er zelden zoiets uit.[post]
FrankW op 29 feb 2016 23:42[/post]

Ik heb van te voren wel bepaalde shots in gedachten maar ik schrijf geen script ;)
Tijdens het skien zorg ik altijd dat ik ruimschoots voldoende film dus dan zitten er altijd mooie shots tussen.

The ski is the limit

Ik heb ook snel een filmpje gemaakt. Muziek keus is van de kleine jongens en zag later dat de timing op sommige stukjes een beetje “off” was :), maar dat mag de pret niet drukken ;)

OMG! echt geweldig dat is een liedje wat ik nooit verwachtte te horen in een wintersportfilmpje! :D
I like to move it move it, i like to moooove iiiit!! haha :P
En dan die waterglijbaan scene met je zoontje ik heb wel even moeten lachen hoor ;), bedankt voor het delen in ieder geval het was vermakelijk! @franksplinter

@Freerider Ja, het was I like to move it, of Gangnam Style :)

Met wat vrienden naar Avoriaz geweest. Uiteindelijk heb ik de hele week die gopro in men rugzak zitten maar haal ik hem er maar twee dagen uit. Elk jaar hetzelfde. Uiteindelijk toch meer als genoeg beelden voor een kort filmpje :)
Ik ben de snowboarder met de groene broek

Goede inspiratie hier! Onderstaand filmpje vorige week met de iPhone geknipt in La Plagne.

Hier mijn GoPro edit:

http://youtu.be/ukRlPcGNR-A

Tips & tricks zijn welkom!

Twee weken geleden in Hinterglemm. Geschoten met SJcam 5000+ wifi en Panasonic Lumix FZ-1000.

<p><a href=“

”>Hinterglemm Powder Holiday</a> from <a href=“
null
”>Luc Visser</a> on <a href=“
null
”>Vimeo</a>.</p>

poedermeneer

Hmm, dat ging niet goed…

poedermeneer

@Luc6: mooie edit. Vooral het begin met de niet standaard beelden erin.

Aftellen maar!

Nice one @luc6 ! Goeie video skills!

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

@degrr lekker afwisselend, misschien iets tè? Maar leuk hoor :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Plaats een reactie