Huren in België, ruilen in frankrijk

Is het mogelijk om bij intersport in Gent ski materiaal te huren en indien gewenst dit te ruilen in een intersport in het ski gebied? (of een andere grote verhuurder)
In ons ski dorp zit er maar 1 kleine verhuurder. Daarom zou ik hier ski’s huren. Als het echt dumpt zou ik dan willen ruiken voor all mountains.

ik denk niet dat dat zal lukken want de ski’s zijn eigendom van Intersport Gent en niet van de Intersport in je skigebied. Kan je niet huren bij de Intersport ter plaatse?

Ik denk ook dat het niet zal lukken om bovenstaande reden.
Misschien een vraag waard aan Intersport Gent? Heb je gelijk het antwoord!

"respect the mountains"

Dat zal niet gaan. Intersport is naar mijn weten een franchise formule. Dus alle winkels hebben andere eigenaren en (gedeeltelijk) een ander assortiment. Ze maken alleen allemaal gebruik van de naam Intersport.

Let it snow, let snow, let it snow!

@SkiFoo

Dat heb ik vorig jaar gevraagd in de Intersport Gent en het antwoord is neen. Het is inderdaad een franchise en die werken niet allemaal samen.

Bedankt voor de informatie. Ik zal dan wel iets in een stadje verderop zoeken. Slechte botten (pijn aan de voeten) of wisselen van ski’s kan belangrijk zijn dus zal ik hier in België niets huren.

Plaats een reactie