Mundosport uitverkoop

Voor de koopjes jagers
Mundosport Veenendaal is failliet verklaard ( geen wonder gezien de prijzen en extreem slechte service en kennis over zaken hadden de meeste niet).
Dit betekent dat alles goedkoper weggaat.
Voor de geïnteresseerde donderdag vrijdag en zaterdag kan je in de winkel zelf spullen kopen. Tot 70% korting.
Mijn broertje heeft daar geholpen na het faillissement om alles af te prijzen en er zitten jassen bij die van 4000 naar 1000 gegaan zijn. Maar geeft ook als tip dat als je meer korting wil dan moet je bij een van de twee oudere dames zijn, niet bij jongeren of de oudere mannelijke verkopers, deze zijn namelijk de baas van de verkoop en hebben de volmacht om de prijzen bij te stellen.

Sommige items staan op de volgende site https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/#!/veilingen/1389/kav…
Van handschoenen tot complete wax machines.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Als ik op de site van de veilingmeester kijk is er aan ski,s en dergelijke niet veel te koop weet je of er in de winkel meer is. En een jas van 4000 naar 1000 is voor mij niet echt een koopje :-)

@Ruudsan 143 kavels waarvan iig 100 wintersport gerealteerd op de site als ik op de site kijk.
En ik zit nu in de auto om er rond te kijken. Maar toen ik het pand gebouwd had en ze net ingetrokken waren hadden ze 5000 meter exl. Magazijn met enkel winterspullen dus er moet een hoop zijn. Er moet sowieso meer zijn want bv die dure jas staat niet op de site maar wel in de winkel

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Komende donderdag tot zaterdag bedoel je? Of vandaag? :)

Gezien het vandaag gepost en het afgelopen do (oudjaarsdag) & vr (nieuwjaarsdag) was denk ik dat het om aanstaande donderdag, vrijdag en zaterdag gaat maar kan het natuurlijk mis hebben gezien het feit @Birdheart nu in de auto onderweg is om te kijken

Go hard or go home

Het gaat om alle januari do vr en za van 2016.

Jammer genoeg zouden ze vandaag open zijn staat ook groot op de deur en zijn ze gesloten. 1 geluk dat ik op 5 minuten rijden woon

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik ga volgende week donderdag dan even een kijkje nemen… Welke openingstijden hanteren ze ?

Go hard or go home

Elke verkoopdag iig vanaf 11.00 tot 18.00 uur.
@Ruudsan even opgezocht er zou voor 18.000 aan artikelen in de winkel liggen, hier is al een deel verkocht, maar hoeveel staat er niet bij

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart dank je voor de info ga volgende week even kijken

Zitten mooie merken bij zie ik.

Jammer dat men dan kennelijk meende zulke mooie merken te kunnen verkopen icm slechte service.

Ik heb er even een vraagje over. Kan iemand mij een site geven waar de openingstijden of info over deze faillisementsverkoop te vinden is?

Ben best bereid die kant op te rijden en een kijkje te nemen maar dan wil ik niet voor een dichte deur komen te staan zoals @birdheart.

http://www.gelderlander.nl/regio/de-vallei/veenendaal/mundo-…
Is al sinds 17 december open staat er t/m de voorjaarsvakantie.

@Connaisseur klopt maar door mis management van de partij die verantwoordelijk is om alles te verkopen is daar wat mis mee gegaan waardoor ze niet de beloofde dagen open zijn gegaan en ze hebben geen reclame gemaakt. Want eigenlijk moest alles al voor de kerst ( wat zij verstaan onder voorjaarsvakantie ) weg zijn.
Diverse vrienden hebben al voor een dichte deur gestaan. Omdat ze geen personeel hadden voor de verkoop. Mijn broertje zat in het nieuwe verkoop team maar is er uit gezet omdat het oude personeel voorrang had om nog te mogen werken. Vandaar dat ze nu open zijn de hele maand januari op donderdag vrijdag en zaterdag.

LET OP! ik heb zelf ook al 2 keer voor een dichte deur gestaan om deze reden. Ik kan enkel de gegevens doorgeven die ik krijg/heb ik sta niet in dat ze daadwerkelijk open zijn op de door hun opgegeven openingstijden.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Duidelijk, bedankt voor de info. Wel lastig als je niet in de buurt woont, maar voor sommige koopjesjagers vast interessant.

Dat wordt een binding afstel en Wintersteiger Waxmachine kopen! :-) (Hopelijk maak ik hier geen mede bieders mee wakker haha)

Wat is het adres? En zijn er nog meerdere die donderdag ochtend gaan?

Zodra ik er ben zal ik hier posten hoe of wat

Go hard or go home

Weet iemand de maat van het paar ski’s Elan Amphibio?
Evt wanneer iemand langs gaat hier posten? B.v.d.

Volgens de foto van de staart heeft 'ie een radius van 15.7 m. Wat overeen zou komen met de 176 cm variant.

Zit deze MUNDOSPORT op de Brouwersgracht 156 te veenendaal?

Het adres van Mundo Sport Veenendaal is Brouwersgracht 156.
Volgens mij is de ingang vd winkel in een voetgangersgebied.

Klopt zit inderdaad op dat adres en is een voetgangersgebied.
Je kan je auto onder de winkel parkeren zaterdags gratis door de weeks betaald. Er hangt een bordje bij de ingang van elke garage welke garages zaterdag gratis zijn en welke niet.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Zojuist terug gekomen van Mundosport in Veenendaal. Het is een erg verschillende mix van sporten en merken. Hockey, Running en wintersport. Wel is alles erg ruim opgezet(kan ook niet anders in zo’n bizar groot pand) wat het zoeken makkelijk maakt. Verwacht geen service of uitleg van de medewerkers (kennis zwaar onder niveau) dus ga goed voorbereid en ingelezen voor het geen wat je zoek.

Op skikleding en accessoires krijgt je 40% korting op de (oude)nieuwprijs. Een vreemde mix tussen merken zoals Bogner en CMP en gaat het vooral om oude collecties (waar ze dus nog volle prijs van 14/15 hanteren, waar nu dus wat korting afgaat)

Wel leuk is bijvoorbeeld de handschoenen van Hestra bijvoorbeeld van 110,- euro voor 66,- euro maar wel in beperkte maten 8,9,10

Qua ski’s is er niet veel keuze en qua skischoenen staat er wel wat leuks tussen in nu nog gangbare maten maar het is niet veel en de prijs is niet extreem concurrerend met online aanbiedingen van concurrenten. Voornamelijk het merk Rossignol was goed vertegenwoordigd.

Ik zelf heb alleen Superfeet zolen voor in mijn skischoenen gekocht en onderhoudsproducten voor skikleding maar meer ook niet (misschien ook dankzij het feit dat ik alles al heb)

Tip: ik zou hier geen grote dure uitgaven doen want de kans is groot dat je elders betere aanbiedingen kan krijgen. De kleinere aankopen (skisokken, handschoenen, thermo kleding, zooltjes etc.) leveren een voordeeltje op

Ze zeiden dat ze open blijven tot na de voorjaarsvakantie (2e week Feb) daarna zullen alle restanten worden geveild op onlineveilingmeester.nl

Go hard or go home

Net geweest nieuwe gopro hero 3+ silver edtion met extra baterijen en extra mounts voor 195,-
Ik ging hierbij ook voor een specifieke helm helaas was deze al uitverkocht, en waren er veel helmen terug gehaald door de fabrikant omdat ze nog niet betaald waren door de oude eigenaar van mundosport.

Kennis is inderdaad niet super, maar goed de verkopers zijn er dan ook puur voor de verkoop van de inboedel.

Er is een deel in de winkel dat is enkel op zaterdag te bezichtigen, iig a.s. zaterdag, ik begreep maar weet het niet 100% zeker niet alle zaterdagen welke zaterdagen wel weet ik niet. Dit zijn deels spullen die ook online staan.

Er zijn trouwens ook wintersport artikelen 70% afgeprijsd zoals snowboots en nog wat dingetjes.

Alles wat niet tijdig verkocht wordt, komt na sluiting winkel op http://www.onlineveilingmeester.nl geplaatst

Verder sluit ik me volledig aan bij olaf_teeling wat betreft indeling winkel betreft

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

goedemiddag,

vraagje,

hebben ze echt nog jassen van goldbergh hangen, maakt niet uit welke collectie maar wel gewoon nog mooi?

mvg,

Geen idee als die er zijn.

Ik heb van een vriend gehoord die afgelopen zaterdag was geweest dat het deel dat extra open is in de winkel op zaterdag alleen nog a.s. zaterdag open is.
Nog niet geverifieerd bij mundosport

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Alles is nu minimaal 50% korting.
Van het weekend nog nieuwe handschoenen gescoord.

Wel jammer dat ze bepaalde bril en helm die ik zocht en erom vroeg zeiden dat ze die niet meer hadden. Nu blijkt dat ze die wel hebben alleen nu nog maar in te kleine maten de verkopers wisten alleen niet dat ze het hadden, baalde ik wel van.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik heb een ID2 Pro via Onlineveilingmeester (hierna OVM) bij Mundosport. Nu heb ik deze door iemand op laten halen en die heeft de skibril naar bij opgestuurd. Toen ik deze thuis kreeg, bleek dat hier het hoesje niet bij zat, er krasjes op de quickshiftlens zaten en het alarm en zelfs nog op zit!!!
Ik heb contact met OVM opgenomen en zij zeggen nu dat een hoesje in Veenendaal klaar ligt en daar het alarm er ook afgehaald kan worden. Nou woon ik zelf in Leeuwarden, en is Veenendaal dus twee en een half uur rijden voor mij. Naar hun opsturen en terugsturen was ook géén optie werd mij verteld.
Nu moet ik dus extra kosten gaan maken door een fout van OVM/Mundosport… Oftewel: als je iets ophaalt of koopt daar, let erg goed op wat je mee krijgt!!!

Stay frosty

Na 3 dagen heen en weer mailen komen ze dan eindelijk met een fatsoenlijke oplossing. Het hoesje wordt gestuurd en het alarm kan eraf worden gehaald bij een sportwinkel, met de factuur van m’n aankoop bij Onlineveilingmeester…

Hopelijk is dit allemaal dan eindelijk snel opgelost…

Stay frosty

Plaats een reactie