Reisgenoten gezocht Kaprun 30 jan t/m 6 februari nog enkele plekken vrij!

Samen met een vriendin organiseer ik een gezellige week wintersport vanuit Kaprun van 30 januari t/m 6 februari. We zijn nu met 5 man maar er kunnen nog een aantal gezellige mensen bij!

We zijn allemaal skiërs die een rode piste af kunnen en willen dan ook vooral tochten maken en lekker skiën. Dus een dag naar de gletsjer van Kaprun maar ook naar Zell am See, Saalbach Hinterglemm, Fieberbrunn en de Kitzbuhler alpen. Verblijf in een pension in het centrum van Kaprun.

Ook zin om mee te gaan?!

Groet Hilda

Hallo Hilda,

Hebben jullie nog steeds plekken vrij? Zou je mij een berichtje kunnen sturen?

Heb je een pb gestuurd!

Hoi Hilda,

Ik heb nog wel zin in een extra week wintersport.
Kun je mij iets meer info geven??

Erik

Dag Hilda,

Klinkt goed. Heb je wat meer info?

Groet, Pieter.

Erik en Pieter ik heb jullie een pb gestuurd!

Ik heb op zich ook wel interesse. Wil je me informatie geven over de locatie, voorzieningen en de kosten? dank je

Hi Hilda,

Ik was van plan deze week 30jan-6feb een skireis te maken naar serfaus maar aantal van mijn reismaatjes kunnen toch niet. Indien er nog plaats is bij jullie reis zou ik graag informatie ontvangen.

grt Hugo

Dag Hilda,

Ik ga al in dezelfde week naar Kaprun. Voor ons clubje wordt het voor het eerst sinds jaren weer Oostenrijk.
Je geeft aan dat jullie diverse gebieden willen aan doen. Ga je dan met de auto zelf nog rijden richting andere gebieden?

Heb je evt tips om te delen?

Gr
Nienke

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Hoi!

Ik ben ook geïnteresseerd! Ben 30, gevorderd skier, kom uit Amsterdam en kan rijden. Ik ontvang graag wat meer informatie over accommodatie, vervoer, samenstelling groep, kosten ed, dank!

Groetjes Janneke

Hallo

Ik heb ook wel interesse . Zou graag wat meer info hebben . Mvg maurice

hallo,
is deze topic nog actief?
groetjes,
wim

Zijn hier nog tips voor Kaprun om te delen? Ski-routes?

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Nog plekjes vrij?

Hoi allemaal,

Kan iemand mij de status doorgeven wat er et nog mogenlijk is.

Grt Henk

Plaats een reactie