Wie gaat er mee naar Mayrhofen 30 jan - 6 febr?

Hi wintersportliefhebbers

De eerste week van februari gaan we met een groep van nu 13 mensen naar Mayrhofen. We zijn een mix van Belgen en Nederlanders, in de leeftijd van ongeveeer 30 - 45 jaar en kennen elkaar veelal van dit forum. Sommige mensen kennen elkaar al, anderen zijn nieuw in de groep.

We hebben een hotel geboekt midden in het centrum van Mayrhofen inclusief skipas, ontbijt en 5x diner voor € 635,-

Aangezien we op dit moment met een oneven aantal zijn zoeken we nog 1 iemand die zin heeft om aan te sluiten (deze kamer moet nog geboekt worden). Wellicht dat er zelfs nog meer kamers beschikbaar zijn…

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Gr. Angela

Deze plek is ingevuld, maar we zitten inmiddels weer op een oneven aantal. En er zijn nog kamers beschikbaar :-)

Wie sluit er nog aan?

Hoi Angela, ik moet nog afwachten of ik 12-19 maart met een andere groep naar Köningsleiten (kijk in het forum) kan gaan, maar de week dat jullie gaan komt me beter uit.Wil je me een bericht sturen over de leeftijden, accommodatie enz. dank je

Hoi Angela,

Ik ben nog op zoek naar een extra week wintersport.
Is er nog plek vrij en zo ja kun je mij iets meer info sturen.

Erik

Hoi Angela,

Ik ben ook wel geinteresseerd! Zou je me misschien wat meer info kunnen sturen, hoe zit het met vervoer bijvoorbeeld. Dank! Meer info over mij kan je oa op fb vinden (ik zit ook in de wintersporters groep :)).

Groetjes!

Hi allemaal,

Ik doe het even in een algemeen bericht zodat ik jullie niet allemaal apart hoef te berichten ;-)

Helaas zit het hotel waar we in zitten inmiddels vol :-( dit is hotel Garni Gluck auf, maar… er zijn nog wel appartementen beschikbaar bij dit hotel. Of eventueel zijn er ook nog een aantal andere pensions / hotels beschikbaar. Wij hebben 5x een diner in hotel Brucke en dit kan bij de andere accomodaties ook bijgeboekt worden (wel zo gezellig). Het gaat om Bizztravel Pension Kofler, Pension Gerda Kroll of Hotel Rachenwalderhof.

Het vervoer is carpoolen onderling, volgens mij zijn er momenteel nog een paar plekjes beschikbaar. Dit komt altijd wel goed!

Gezellig als jullie nog willen aansluiten :-)

Gr. Angela

Er is nog een dame die interesse heeft om mee te gaan en roomie zoekt. Graag even een pb aan mij.

Groet

Hallo Angela,
Mijn naam is Engeline. Ik ben bevriend met Rene die lid is van jullie groep en ben zodoende aan deze webpage gekomen. Ik heb zojuist een twee persoons kamer geboekt in Hotel Gasthof Bruecke voor de week van 30 jan tot 6 feb en zoek nog iemand die deze kamer eventueel met mij wil delen. Kosten 60 Euro per persoon. Met vriendelijke groeten, Engeline.

Hoi Engeline,

Ik lees net je bericht dat je nog een plek vrij hebt op je kamer. Je vriend Rene had mij ook al een bericht gestuurd dat jij geinterresseerd was om een kamer met iemand te delen, maar mailde me later dat je al een eenpersoonskamer had geboekt, maar je hebt dus toch een tweepersoonskamer. Ik wil heel graag in die periode op wintersport, dus ik ben zeker geinteresseerd. Omdat Mayerhofen geen optie meer leek ben ik wel inmiddels in gesprek met een groepje mensen ook via het forum, maar het ziet ernaar uit dat we wellicht niet met zijn allen uit de data kunnen komen en dat ik misschien degene ben die er het minst bij past qua data. Ik wil dat eerst nog wel even uitzoeken, maar jullie week komt mij erg goed uit en lijkt me een gezellige groep, ik zit ook al bij deze groep op FB aangesloten en had al eerder geinformeerd, ik ben dus zeker geinteresseerd! Ik heb je net 2x een PB gestuurd, de eerste leek niet te zijn aangekomen, de tweede hopelijk wel. En anders kunnen we misschien even contact hebben via facebook.

Enige vraag die me nog rest dan voor de hele groep; hoe zitten het met vervoer, is er nog ergens een plekje vrij in een auto voor mij en mijn mn gear? (kleine skietjes en schoenen)

Dank en groetjes,

Janneke

Hallo Janneke,

Ik heb zojuist beide berichtjes van je gelezen. Fijn om zo vlug te horen van je. Eerst even wat meer informatie over de kosten: Ik heb een kamer geboekt voor 121 euro per nacht. Omdat het een 2 persoon’s kamer is zou dat dan 60 euro zijn per persoon per nacht. Ik heb geboekt vanaf 30 Jan tot 6 Feb. Dat zijn 7 nachten. Dus dat is 420 euro per persoon voor half pensioen. (Overnachting en ontbijt) Daar komen de kosten voor een skipas, avondeten en skimateriaal (als je die zelf niet hebt) nog bij natuurlijk. Ik ben even op internet geweest en heb de skipas kosten en prijzen van ski materiaal huur bekeken. Heb het even uit zitten rekenen. Dacht dat het over bizztravel veel goedkoper zou zijn geweest maar het komt ongeveer gelijk uit als wij een kamer zouden delen.
Ook nog even vlug wat over mij: Ik ben 45 jaar, geboren in Luxembourg, woon al sinds 16 jaar in Texas (U.S.A) Heb 3 kinderen. Naar 25 jaar werken in de zuivelindustrie heb ik eindelijk van mijn passie mijn beroep gemaakt. Ik bak nu taarten en maak chocolade truffels (Dus wij hebben alvast 1 gemeenzaam interesse ;) Ik ben sinds een jaar single. Omdat ik het niet leuk vind om alleen op vakantie te gaan en omdat ik ontzettend veel zin had om weer eens te gaan skiën, dacht ik dat het de moeite waard zou zijn om het eens op deze manier te proberen. Dit is pas mijn derde wintersport vakantie dus ik ben maar een beginner. Maar ik vind zelf dat ik het best goed kan. :) Ook al heb ik pas 5 dagen op de skies gestaan. Ik ben 2 keer in Colorado geweest maar nog nooit in Oostenrijk. Dus apres ski zal een nieuwe ervaring voor me zijn. Ik denk dat ik het wel leuk zal vinden. Ik hou van gezelligheid…maar ik hou ook erg van een goede nachtrust. Dan kan ik de volgende dag weer beter van alles genieten. Mijn kinderen zeggen dat ik af en toe snurk maar ik denkt dat het echt wel mee valt. Dat meen ik echt heel eerlijk.
Wat het vervoer betreft zou ik het niet weten. Ik ben nog nooit in Mayrhofen geweest dus ik ken de afstanden niet en ik moet mijn eigen ook maar aanpassen aan Rene want daar kom ik mee.
Ik hoop dat dit helpt!!! Laat maar weten wat je er van denkt!
Wij kunnen idd contact opnemen via facebook, maar dit werkt voor mij ook prima!
Groetjes, Engeline.

Hoi Engeline,

Ik moet er helaas vanaf zien! Ik heb je een pm gestuurd. Iedereen heel veel plezier deze reis!

Geen probleem Janneke. Ik hoop dat het voor jou ergens anders nog gaat lukken!!!

Ik wil hiermee even laten weten dat ik op dit moment niemand meer zoek om de kamer met mij te delen.

Plaats een reactie