Gerlos in februari

Heeft er misschien iemand tips voor het skiën en apres skiën in het zillertal arena en gebieden in de buurt. We verblijven zelf in gerlos. Gebieden daar rond max ongeveer 1uurtje rijden.

Alvast bedankt

Gr Tim

Qua après ski hoef je nergens heen, gewoon de berg afrollen richting dorp en je komt genoeg après ski tegen.

Qua skiën zou ik zeggen trek gewoon lekker rond door het gebied, geen auto nodig. Een keer richting Zell (nieuwe dalafdaling uitproberen), keertje richting königsleiten waar je mooie rode pistes hebt of nog wat verder richting Krimml waar je lekker blauwe cruise pistes hebt.

En voor een keer zou je richting de hintertux gletsjer kunnen gaan met de auto.

Hah idd in gerlos hoef je niet te zoeken naar de apres ski, je valt er bijna over. :D

Na het skiën eerst naar Seppi’s Hutte, ligt ongeveer naast de Isskogelbahn aan het eind van de grote blauwe racebaan boven Gerlos en aan het begin van de dalafdaling. Gezellige hut met goede dancemuziek en DJ’s. Daarna ski/rol je de dalafdaling af en ga je daar verder bij Luigi’s Turbobar (ligt naast het dalstation van de Isskogelbahn) waarna je verder het dorp in gaat richting de Cin Cin, de Little London, de Country Club of als je van wat paaldansen enzo houd de Halli Galli (die zit onder hotel Oberwirt, waarom weet ik dat? Wij verbleven in Oberwirt… ;)) Voor het skiën hoef je niet echt ergens anders heen, een dagje Hochzillertal, Zillertal 3000 (met de Hintertuxer gletscher) kan leuk zijn, zelf ben ik vaak richting Königsleiten en Hochkrimml gegaan omdat het daar vaak wat rustiger was dan Zell am Ziller (daar zijn de pistes ook mooi hoor). 's Ochtends om op te starten een paar keer de blauwe racebaan boven Gerlos (geweldige carvebaan) en daarna via de zwarte 36 richting Königsleiten.

#proudtobepartofleswintersporters

Na het skiën eerst naar Seppi’s Hutte, ligt ongeveer naast de Isskogelbahn aan het eind van de grote blauwe racebaan boven Gerlos en aan het begin van de dalafdaling. Gezellige hut met goede dancemuziek en DJ’s. Daarna ski/rol je de dalafdaling af en ga je daar verder bij Luigi’s Turbobar (ligt naast het dalstation van de Isskogelbahn) waarna je verder het dorp in gaat richting de Cin Cin, de Little London, de Country Club of als je van wat paaldansen enzo houd de Halli Galli (die zit onder hotel Oberwirt, waarom weet ik dat? Wij verbleven in Oberwirt… ;)) Voor het skiën hoef je niet echt ergens anders heen, een dagje Hochzillertal, Zillertal 3000 (met de Hintertuxer gletscher) kan leuk zijn, zelf ben ik vaak richting Königsleiten en Hochkrimml gegaan omdat het daar vaak wat rustiger was dan Zell am Ziller (daar zijn de pistes ook mooi hoor). 's Ochtends om op te starten een paar keer de blauwe racebaan boven Gerlos (geweldige carvebaan) en daarna via de zwarte 36 richting Königsleiten.

vic2000 op 5 jan 2016 21:20

Hoe kom jij hier allemaal binnen? Je bent nog niet echt dat je zegt… meerderjarig. Toch? ;)

ssst @GiGi ;)

#proudtobepartofleswintersporters

@Gigi Vic heeft zo zijn contacten heb ik gehoord

A winter without powder isn't a winter!

Oke thanks,

Ik had over de apres skie al redelijk wat op gevangen hier en daar op t internet maar kwa skieen ben ik nooit in deze hoek geweest kirchberg 2 jaartjes en verder zijn we eigenlijk altijd met kerst omgeving solden st Anton en met carnaval meestal les 3 vallees

Als je dan toch een dagje richting Zell am Ziller gaat (gewoon op de ski’s vanuit Gerlos), pak dan nog even de Schnitzelhutte mee langs de “sportabfahrt”, piste 18 dacht ik. Daar hebben ze nogal grote schnitzels

@natas1907, nogal groot? daar heeft een groot gezin voldoende aan voor een hele dag:P. Moet je heen idd! lamachalm in koningsleiten is ook aan te raden (halve haan!)

Plaats een reactie