Goggles - ervaringen en advies

Bij deze wil ik graag aan jullie vragen wat jullie denken van volgende 2 goggles. Ik zou graag voor SMITH gaan maar ben niet 100% zeker.
Heeft iemand hier al enige ervaring mee?

Indien iemand anders een goed idee heeft voor een goggle, shoot! :)

null
null

Tja, het zullen allebei wel goede goggles wezen, ik heb geen ervaring met smith, wel met oakley alleen dan de flightdeck met de iridium jade lens, zelfde lens als jij hier laat zien. En die bevalt mij zeer goed.

De Smith zal waarschijnlijk het ook gewoon goed doen, dus daar op hoeft je keus niet echt vast komen te liggen. Enige waar je echt op moet letten is of de bril past in combinatie met je helm.

Heb geen ervaring met beide skibrillen. Ik heb een Oakley met Prizm lenzen. Maar wat heb ik daar al een plezier van gehad. Is geen goedkope bril maar als je de kans krijgt om een de Prizm lens te proberen, zeker doen.

May the ski force be with you !!

De brillen van smith hebben een heel erg goede kwaliteit met een goede service, maar hij moet gewoon goed zitten dat is het belangrijkste. Ik krijg deze week ook de Smith I/OX binnen, en bij mij zit die perfect, zeker inclusief mijn smith vantage helm.

Gewoon uitproberen welke bril het beste zit op jou gezicht en aansluit op je helm. Een bril die 30 euro kost en goed aansluit is veeel meer van waarde dan een bril die duurder is en niet goed aansluit. De Bever heeft overigens Smith brillen die je kan uitproberen.

Ik heb met de kerst mijn I/OX van seizoen 14/15 voor het eerst gebruikt (alleen bandje is dit seizoen anders, goggle zelf exact hetzelfde). Deze beviel echt prima! Ik heb voornamelijk met de cat.3 lens geskied gezien het lekkere weer ;) Ik vond het veel fijner skien dan met een zonnebril. Aanrader! (als die goed past uiteraard)

@Broes welke cat 3 lens als ik vragen mag?