Sale, aanbieding, bazaars enz

Om toch even een antwoord te geven @Jillcrijns
Ik ben geen idee.
Maar als je de Alpine Pro Army Leather Heli Ski kan scoren voor vingers of wanten zit je altijd goed 👍

Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op de website van de fabrikant zelf, daar staat vast meer info op dan bij deze webshop. Ik heb zelf de army leather heli, voordeel is dat de binnenhandschoen eruit kan om te drogen (voor zover dat nodig is), je kan ook een extra binnenhandschoen van merino wol erbij kopen mocht je inderdaad snel last hebben van koude handen. Mijn vriendin gebruikt dat weleens in de winter.

Mochten er mensen verblijven in de buurt van Kaprun, daar zit een outlet van sportwinkel Brundl. Hier zijn kortingen van wel 80% op dit moment. Broeken van 500 euro voor 100, maar ook van 100 voor 20, dus sla je slag als je er in de buurt bent. Pak wel de juiste, want ze hebben 4 vestigingen.

Mochten er mensen verblijven in de buurt van Kaprun, daar zit een outlet van sportwinkel Brundl. Hier zijn kortingen van wel 80% op dit moment. Broeken van 500 euro voor 100, maar ook van 100 voor 20, dus sla je slag als je er in de buurt bent. Pak wel de juiste, want ze hebben 4 vestigingen.

Ivski op 06 aug 2020 23:40

… Mocht iemand daar in de buurt zijn dan zou ik ook met alle liefde een skibestelling willen plaatsen :)

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Voor hen die niet te ver wonen van B. Midden-Limburg.

Desutter " Watersportcentrale Genk" stopt ermee , …totale uitverkoop… ( erkend bootfitter en skimaterialen )

Born to run. B.S.

Goofkensport heeft veel goedkope ski’s staan en gratis verzendkosten: https://www.goofkensport.be/

Voor hen die niet te ver wonen van B. Midden-Limburg.

Desutter " Watersportcentrale Genk" stopt ermee , …totale uitverkoop… ( erkend bootfitter en skimaterialen )

dan58 op 08 okt 2020 11:10

Dit klopt blijkbaar niet volledig. De hengelsport afdeling stopt volledig, maar de wintersportafdeling verhuist enkel, waardoor ze vanaf ergens in februari tijdelijk geen winkelruimte zullen hebben.
Wel hebben ze -50% op alle textiel, en de gebruikelijke kortingen op overjaarse schoenen en skis.

Glide on!

null

Ook dit jaar zijn we bij Intersport Biggelaar en Intersport Megastore Four Seasons weer terug met de SKIBAZAAR! Met 3 dagen lang waanzinnige acties, exclusieve deals en een 2e hands beurs staat de Skibazaar als top weekend op de planning voor alle wintersportliefhebbers. Ben je op zoek naar ski’s, skischoenen, snowboards of snowboardschoenen? Of wil je deze juist verkopen (inleveren vanaf nu al mogelijk)? Dan ben je aan het juiste adres.

Bij Intersport Biggelaar zal de Skibazaar plaatsvinden in het weekend van vrijdag 5 t/m zondag 7 november.

Plaats een reactie