post hier je video's van je wintersport

@ Jeroen, als je goed kijkt zie je dat die op mijn youtube kanaal staat (Frijtje) en nergens anders. Dus niet zeiken… heb er ook bij gezet uit de oude doos dus goed lezen aub…

Kortom ik plaats alleen films die ik zelf heb geschoten en ge-edit!

Zit nog steeds op een bijdrage van jou te wachten ipv je gezeik op anderen steeds.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Twee daagjes wintersport in Winterberg

Nog een uit de oude doos. Was een Limbo wedstijd hier op de indoor baan. geen spectaculaire beelden maar wel een hoop lol :) met handycam gefilmd.

http://youtu.be/mj00RsDkmIo

Jeroen op 23 feb. 2012 10:15

nou nou nou wat een lol… weet wel dat ik met jou niet naar een feest ga, dan donder ik vast om van de slaap…

@Rick: leuke effecten in intro en halverwege heb je je gebruikt. Waarmee ge-edit als ik het vragen mag?

euh... doen!?

@Rick: leuke effecten in intro en halverwege heb je je gebruikt. Waarmee ge-edit als ik het vragen mag?

Antoine op 25 feb. 2012 21:18

Dank je. Beide zijn gemaakt in Motion.Heel simpel want is een standaard template die ik alleen wat heb aangepast.

Saint Sorlin d’Arves (Les Sybelles) 2012:

Heel mooi filmpje. Leuk om te zien dat je tijdens de vakantie ook bewust shots hebt gemaakt voor het intro en daardoor een mooie opbouw in de montage hebt kunnen maken!

Is het meeste gedraaid vanaf een monopod? bv de lage shots.

In ieder geval een mooi filmpje!

Supervet filmpje Menno! Heerlijke edit met de muziek van The Naked & Famous eronder…

Ziet er goed uit Menno!!!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Thx voor de complimenten!

@Rick Alles is handheld gedraaid. Mijn camera heeft een aardige steadyshot erop zitten. Monopod is nog wel een wens voor de volgende keer.

Voor de liefhebbers, ik draai met de Sony HDR-XR550:

http://www.sony.nl/product/hdd-avchd-hard-disk-drive/hdr-xr5…

We zijn dit jaar in Madonna di Campiglio geweest, erg mooi daar, ter voorbereiding op lekker zwemmen in het hotel deden we dit na een lange, extreem koude dag skien…

Gefilmd met een Samsung Galaxy

Afgelopen week in Sulden am Ortler geweest. Prachtig skigebied, niet al te groot maar desalniettemin fantastisch skiën. Dit is op een donderdag, waarop ik aan vaderlief met de liftbedienden de eerste lift mee naar boven hebben genomen. Het weer is prachtig, dus besloot m’n vader dat dit het perfecte moment was voor een filmpje. Geen GO-PRO of een andere helmetcam, gewoon ouderwets met de camera in zijn handen. Dat liep niet helemaal goed af: check het filmpje zou ik zeggen :)

Hehe! Mooie val ;) Maar hij doet het gelukkig nog! Maar de shots doen me sterk denken aan RTL Snow Magazine, haha…

dit was een weekje skieen met school, kwam er achteraf pas achter dat de resolutie en het aantal fps nog beter ingesteld konden worden maar heb daar geen gebruik meer van kunnen maken met dit filmpje.

We zijn dit jaar in Madonna di Campiglio geweest, erg mooi daar, ter voorbereiding op lekker zwemmen in het hotel deden we dit na een lange, extreem koude dag skien…

Gefilmd met een Samsung Galaxy

Stefano op 29 feb. 2012 13:04

Hahaha… Geweldig dit :-)

Na begin dit jaar een week met vrienden in Konigsleiten te hebben gezeten, zijn we eind vorige maand met de familie naar Feldberg vertrokken.

Prima gebied, voor een zeer relax weekje, we zaten in een huisje midden op de piste! Dat tevens aangesloten is bij de zgn ‘Hochschwarzwald Card’, dat betekend oa. gratis skipas!

Een weekje Oberstaufen, in de kleine maar veelzijdige gebieden Steibis, Hochgrat en Hündle.

Ik heb ook een video gemaakt van afgelopen wintersport! Deze wintersport was in Februari 2012. Heb er een stuk uitgeknipt want het is een lange video.

Hier een stuk van de film waar we op de Hintertuxer gletscher waren:

Een video van de skitest 2012/2013 met ski shop nieuwegein;

1 Mei 2012 dutchweek Val Thorens

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Een mens moet ergens beginnen hé. 25 skidagen, heb me vooral gek goed geamuseerd deze winter! :)

Gehan

1 Mei 2012 dutchweek Val Thorens

Bobdeboarder op 7 mei 2012 11:30

't Was duidelijk tijd om aan het eerste biertje te beginnen om van die bibber af te raken ;-)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

“…”
't Was duidelijk tijd om aan het eerste biertje te beginnen om van die bibber af te raken ;-)

Lieven op 7 mei 2012 19:53

Ik had die laatste niet moeten doen de dag ervoor :D

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Onze wintersportfilm van de Apresskischule in de winter van 2012, te Hinterglemm

stop de videocassette er maar in…

Mooi! :D

Vooruit dan, ik zal ook eens een aardige plaatsen :)
Een van de fijne prut afdalingen eind maart 2011 in Les Crosets:

DIt topic gaat op slot. Filmpjes voor seizoen 2012-2013 kunnen hier geplaatst worden: https://www.wintersport.nl/forum/topic/72417

Click. Click. Peace

Plaats een reactie