Ik vind dat mijn vrouw nieuwe skischoenen nodig heeft, zij vindt van niet :)

Ik heb eens in Zwitserland hele oude skischoenen gekocht en er zelf nog wel minstens 10 jr mee gedaan laatste afdaling vd vakantie, misschien nog net één keer de lift halen, en toen brak de schoen, zool zat nog in de binding Andere schoen bleek ook allemaal kleine barstjes te hebben (dag ervoor met ong --25 gr geskied, denk dat dat de druppel was icm ouderdom Haha 6 jr oud en dan al oud ? nou bij mij dus totaal niet !
een paar oude achterinstappers gekocht voor f 25 (gulden dus) en die zijn 2 jr geleden pas kapot gegaan , kabelbevestiging brak af (gewoon een riem eromheen en kon de laatste dgn er nog prima mee verder, heb 2 jr geleden weer zo’n paar gekocht (het mooie ervan is dat ik met toerskie"s en de klem los, er ook mee langs een piste bv omhoog kan sjouwen (haha pas geleden ook nog in een kringloopwinkel nog zo’n paar --heel iets te groot, totaal geen probleem !!) als ook een paar flex 100 salomon’s voor het geweldige bedrag van € 7,50 ! Ga ik deze winter even uitproberen, gewoon voor de lol !
Je snapt t wel Ik zou nooit nieuwe schoenen kopen omdat de oude ‘al’ 6 jr oud zijn ! Maar ieder moet dat voor zichzelf weten ! Kan me evt hooguit indenken dat in een Westerse markt het kunstof van mindere kwaliteit is tegenwoordig want dat bespoedigd een nieuwe aankoop…

O ja het voorgaande bericht van DSvier , ben ik het mee eens
Ik ben dan ook een behoorlijk ervaren en snelle skiër
Een goede lunch op de piste is bij mij een paar boterhammen uit mn rugzak…haha in overeenstemming met de prijs v d schoenen waar ik mee ski …

O Ben jij dat fotomodel die altijd meegenomen brood,appels,ananas, yoghurt van het ontbijt mee neemt en aan de rand van de piste op eet op dat bankje waar ik net wil zitten in de zon.
Of ben jij dat met krakende plastic zakjes onder tafel op het terras met een droog broodje met kaas.

Plaats een reactie