transfer Genevé - Morillon

Hallo iedereen die dit jaar met het vliegtuig naar wintersportgebied Morillon gaat. Wij (mijn vriendin en ik) vliegen vanaf Rotterdam airport naar Genevé airport waarna we zelf nog een transfer moeten regelen naar het hotel in Morillon. Dit blijkt na enig prijs vergelijken toch vrij duur te zijn, minimaal 90 euro per persoon. Daarom hebben wij het idee om een auto te huren voor 4 personen en deze dan te delen met 2 anderen. Een auto kost ongeveer 250 euro voor een week, dus voor de helft van het huurbedrag kunnen er 2 mensen met ons mee. Ik ben 24 jaar en heb al ruim 5 jaar mijn rijbewijs.

De datum van aankomst is 12 maart en vertrekken een week later op 19 maart weer naar Rotterdam. Andere goedkopere tips zijn uiteraard ook welkom.

Stuur me een berichtje als je interesse hebt.

Groeten,
Daan en Nine

Kijk eens op altibus.com retour is 63€ pp. Of je neemt de trein naar cluses en dan de bus. Trein is retour ~32€ pp en dan de bus 11€. De trein via SNCF boeken is goedkoper dan via de SBB. goede reis!

Wie had gedacht dat een beetje glijden zo leuk kon zijn?

http://www.gomassif.com; 3 opties en de goedkoopste is de ‘shared one’; zo’n € 75 pp retour.
De trein is erg omslachtig!

Plaats een reactie