Negatieve duimpjes

@Rachal-P gefeliciteerd :) :) :) ;) :D

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Blijft toch vermakelijk om te zien hoe een serieus onderwerp als de “negatieve duimpjes” overgaat in “hoe snel krijg je er meer groene bolletjes bij”! Dacht altijd dat dat aan de beheerders lag die aan de hand van nuttige reacties een gebruiker één of meer groene bolletjes toekennen, maar blijkbaar gaat het dus om de duimpjes!
Om terug te komen op de eerste opmerking, op fora is het nogal makkelijk om opmerkingen uit het verband te halen en er negatief op te reageren. Iedereen zit natuurlijk veilig achter zijn schermpje en kan er flink op los tikken, hoe anders zou de reactie zijn wanneer je recht tegen over elkaar zou staan, dan kun je ook aan de gezichtsuitdrukking zien hoe iemand zijn/haar opmerking bedoeld heeft. En je hoeft zelf maar 1 woordje verkeerd te typen om iedereen tegen je in gekeerd te krijgen! Leven en laten leven en denk eerst maar even goed na alvorens je een reactie geeft op iets waar jij je schijnbaar door aangevallen voelt…

@Marijnt + heleboel!

Winter is coming

Anonimiteit en status gaat lastig samen, maar is toch erg belangrijk blijkbaar! ;)

Denk dat alles nu zowel gezegd is, de enige reden om nog te reageren is om extra bollen te verdienen :-)

Top bob

Bier, sex , en patatjes

Denk dat alles nu zowel gezegd is, de enige reden om nog te reageren is om extra bollen te verdienen :-)

Bruno op 3 feb 2016 18:49

En daar sluit ik me volledig bij aan. Punt is duidelijk! Slotje gaat er op!

Plaats een reactie