Ski-maat gezocht Trois-Valleés 4 -12 maart 2016

Echtgenote skiet niet meer en ski-maat van voorgaande jaren heeft afgehaakt, dus ben ik (man, 70 jr, aktief/ervaren skiër) op zoek naar een ervaren ski-maat. Vervoer per eigen auto, studio/appartement in Brides les Bains is al geboekt en van daaruit kan het Trois-Valleés-gebied aktief skiënd worden doorkruist. E.e.a. op basis van gedeelde kosten.

Hallo Pensionado,
Wij gaan in dezelfde periode ook naar Brides les Bains.
Mijn vriendin is een beginnende skiër en ikzelf ben een ervaren skiër.
We weten nog niet of ik m’n vriendin nu zelf les ga geven of haar ter plaatse in een klasje te stoppen.
(Ik oefen nu 3 X per week met haar bij snowworld)
Het nadeel van een klasje is dat die Fransen rare lestijden aanhouden: van 11 tot 12:30 en dat soort idiote tijden.
Heeft als gevolg dat je geen leuke tochten meer kunt maken.
Afijn, als je een keer wil aanhaken ben je welkom.
Groet,
Xander

Vergeet nog te zeggen: mocht er nu een geschikte school voor haar gevonden worden dan kan ik
Wel een skibaan gebruiken tijdens de uren dat m’n vriendin aan het lessen is:)

Skibaan= skimaat

Hallo Xander,
Je oppert een interessante mogelijkheid, waar ik nog niet eerder bij had stilgestaan. We zouden inderdaad ter plekke eventueel wel eens wat kunnen ondernemen samen. Punt van aandacht daarbij is dan eventueel voor jou om wèl een ski-pas voor Trois Valleés te nemen, danwel het gezamenlijk skiën te beperken tot la valleé de Méribel/Mottaret. Ik stel voor, dat we achter de schermen verder contact houden over de concrete uitvoering.
Met hartelijke groet,
Pensionado (Ton)

Hallo Ton, sorry voor de late reactie.
Heb goed nieuws voor je:
Een goede vriend van mij is zeer geinteresserd om met ons mee te gaan op wintersport.
Hij is van jou leeftijd en gepensioneerd fisiotherapeut.
Probleem is dat wij ons hotel al besproken hebben en niet weten of er nog een 3e persoon op onze kamer kan. We kunnen proberen het hotel af te zeggen enz. Maar misschien bestaat de mogelijkheid dat hij bij jou in het appartement logeert?
Laten we per telefoon even kennismaken, dan zien we later wel hoe en wat er te regelen valt.
Tel. Vriend, Ruud danckaerts: 0655775597
Mijn tel: 0643905040
Groet,
Xander

Met genoegen kan ik berichten, dat het suggestie van Xander is gehonoreerd. We hebben gisteravond kennis gemaakt met z’n vieren en niets staat een mooie ski-vakantie in 3V meer in de weg!

En waarmee wat mij betreft deze topic succesvol kan worden afgesloten. Daartoe zal ik kontakt opnemen met één van de moderatoren.

Met vriendelijke groet,
Pensionado

Op verzoek van topic starter wordt het topic gesloten :)

Plaats een reactie