HEAD supershape I magnum 177cm

Hierbij bied ik mijn HEAD supershape I magnum aan.

Lengte: 177 cm
Geometrie: 129/73/107
Radius: 14.2

Wat HEAD zelf meldt over de ski: http://shop.head.com/nl/i-supershape-magnum-5.html?___SID=U…

De ski is goed gebruikt en bevat zichtbare gebruikerssporen in de toplaag. Belag en de staalkanten zijn nog prima. De ski staat in 's-Hertogenbosch. Mocht je geinteresseerd zijn, stuur even een PM met contactgegevens.

Vraagprijs: 175 euro.

null

null

Ik denk dat veel geïnteresseerden ook graag foto’s van het belag willen zien, misschien kun je die er nog even bijzetten?

#proudtobepartofleswintersporters

Uiteraard, sorrie voor de slechte telefoon foto’s. Ik kreeg ze niet scherper…

null

null

Mocht iemand oprecht geinteresseerd zijn en op basis van deze 2 laatste foto’s twijfelen laat het dan even weten. Dan probeer ik een betere camera te regelen.

Welk modeljaar is het? En waarom doe je ze weg?

Het is het 2014-2015 model.

Momenteel heb ik 3 paar ski’s en wil terug naar 2. Ik sta ook nog wel eens op een snowboard en 3 paar ski’s en een snowboard is een gedoe met vervoer. Dus de ik ga voor een all mountain ski voor het dagelijkse piste werk en een dikke poeder lat wanneer de condities goed zijn. Vandaar dat ik deze te koop zet.

Aah bedankt voor de foto’s, ze zien er erg goed uit. Overigens kan ik met 99,99% zekerheid zegen dat dit NIET de 14/15 variant is maar waarschijnlijk de 13/14 aangezien die ski in het filmpje de 14/15 versie is en die een andere top-layer heeft dan de 13/14. Veel verschil zit er niet tussen de versies en ik kan iedereen zeggen dat het erg fijne ski’s zijn!

#proudtobepartofleswintersporters

@btbt dank voor je reactie. Net niet helemaal wat ik zoek als ik andere reviews lees.

schopje.

Zijn deze ski’s nog te koop?

Ja, ze zijn er nog.

Plaats een reactie