Waar los vizier kopen?

Hallo, Ik heb dus een helm met een vizier. Nu zit er dus een kras op dit vizier en wil hiervoor een nieuwe kopen. Na een beetje zoeken op het internet kan ik niks vinden. Is er iemand die mij kan helpen?

Vragen bij een winkel die dat merk vizierhelmen verkoopt.

wat heb je voor helm? kom toch regelmatig losse vizieren tegen in verschillende webshops, alleen is het meestal de moeite niet, als je kijkt wat ze kosten kun je beter een nieuwe helm kopen in sommige gevallen.

@bastinvanwijk ik heb een HN97 helm wel de wat oudere versie

HN? als in human nature?

Dat is ANWB winkel materiaal, en produceren ze dus niet zelf.

De vraag is of je kan achterhalen welke merk het eigenlijk is, voordat er een HN stikker op geplakt is.

Als je dat weet maak je nog kans om ene los vizier te vinden…

@bastinvanwijk ik heb een HN97 helm wel de wat oudere versie

frankal op 15 feb 2016 09:04

Heb even snel wat rondgezocht, maar op de website van de anwb bij de reviews kom ik al boze reacties tegen over dat er geen losse vizieren te koop zijn.

@bastinvanwijk

Nee die reacties had ik ook gelezen dus ik dacht wellicht weet hier iemand het. Naja dan maar kijken voor een nieuwe helm.

Ik zou als je een ander merk hebt wel van hetzelfde merk wisselvizieren kopen, maar omdat ze die niet hebben bij een sportwinkel waar ze wisselvizieren hebben kijken met je helm of ze passen. Ik weet niet wat je helm gekost heeft maar je hebt vizierhelmen van 80 euro en sommige wisselvizieren kosten ook 80 euro dus anders een nieuwe vizierhelm

Ski you later!

Plaats een reactie