Beginners skipas

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Ben vandaag net terug uit Sölden en daar kun je bij Innerwald voor € 12 een dagkaart kopen voor de sleeplift op de oefenweide.

Nu ga ik over goed 2 weken met 2 beginners naar Westendorf en die zouden zich de eerste dag ook prima kunnen vermaken op een redelijke oefenweide, is dat in Westendorf ook mogelijk?? (ik kan er op net net niets van vinden)

Wij hebben een paar jaar geleden een kartonnen kaartje gekocht waar de liftmeneer met zo’n conducteurstang een knipje in maakte. We hebben deze gebruikt bij de sleepift op de babyweide waar Top Ski Schule lesgeeft. De kaart is wel zo op en je betaald relatief veel. Wij hebben deze gekocht omdat we op zaterdagmiddag na aankomst nog even met de kinderen een paar keer omhoog wilden maar niet echt de berg op gingen. Dus voor een dag maximaal zou ik zeggen. Ligt er ook aan hoe ‘beginners’ ze zijn en hoe vaak je dus de lift neemt.

Veel plezier en doe Westendorf de groeten van me! Misschien dat we eind volgende week nog een paar dagen erheen gaan, aansluitend op onze vakantie in Saalbach. Zo niet dan hopelijk volgend jaar.

http://www.skiwelt.at/nl/de-prijzen-voor-enkele-ritten-met-d…

Volgens mij heet die lift schlepplift Samerwiese. Volwassenen 1,80, jongeren 1,40 en kinderen 0,90 cent per keer naar boven neem ik aan. Maar pin me er niet op vast.

Plaats een reactie