Adidas Pinner Lens

Hallo,

Onlangs heb ik een Adidas Pinner aangeschaft hier in de webshop.
Daar zit 2 keer een lens van Cat1 bijgeleverd.
Echter wil ik er graag een lens bij hebben voor Cat 3 of 4.

Weet iemand waar deze te krijgen zijn?
Via google krijg ik alleen maar hits met complete brillen. Geen losse lenzen.

Niemand ? :)

Want goed gewaxt verhoogt je (glij)plezier!

Hallo GuidoM3,

Ik heb zojuist ook de Adidas Pinner ontvangen gekocht hier in de webshop. Als het goed is zit er een categorie 2 lens in het montuur en is er een losse categorie 1 lens bijgeleverd. Aanvankelijk dacht ik dat beide lenzen hetzelfde waren maar wanneer ik de zon erop laat schijnen zie ik verschil in schittering. Wanneer ik door de lenzen kijk zie ik dit niet. De categorie aanduiding zou ook op de lens moeten staan maar ik zie het niet staan.
Weet jij inmiddels hoe je de lenzen verwisselt? Staat er misschien ergens een filmpje op internet hoe dit moet?

Groet, Jope

Jope

Pak de bovenkant in het midden van en trek aan het neusstuk van de bril, dan komt de lens los van het omhulsel.
Dan kun je de lens zo uit de ‘goot’ halen.
De nieuwe erin op de zelfde manier in (eerste zijkanten en bovenkant… En dan middels het aandrukken van neusstuk en midden-bovenkant de boel weer vast zetten.
Kind kan de was doen, wees niet te bang om de boel stuk te trekken (uiteraard niet te ruig haha).

Weet jij inmiddels hoe je de lenzen verwisselt? Staat er misschien ergens een filmpje op internet hoe dit moet?

Jope op 30 mrt 2016 11:50

Volgens mij zijn we iets vergeten online te zetten :P

Omdat Adidas toch een van de sponsoren is van veel medewerkers hier, weet @Rene toevallig waar de lenzen bij voorkeur te bekijken en ook te koop zijn?! Zelfs informatie over de verschillende typen lenzen die te koop zijn is erg lastig vindbaar. Ook voor m’n id2 pro een tweede lens bestellen was een klein drama.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Bedankt voor jullie info en het filmpje. Ik ga het proberen!

Groet, Jope

Jope

Plaats een reactie