Snowboard pole

Hoi
Ik kwam dit opvallend voorwerp afgelopen week tegen op de piste. Heeft iemand hier ervaring mee? http://thesnowboardpole.com
Zou boarders veel moeite kunnen besparen

Ik leen meestal skistokken of probeer bij een skiër aan te hangen. Maar dit zou ook een oplossing kunnen zijn.

Heb zelf al meerdere malen een skistok meegenomen, is helaas nogal lastig om te vervoeren tijdens het boarden.

Wat een onzin dit. Je kan je tijd en geld beter besteden in lessen en zorgen dat je beter over vlakke stukken kan. Ook iets verder dan de punt van je board kijken waar je heen gaat wil wel eens schelen. En 1 voet los in de lift lijkt me ook wel handig. Ben je toch iets stabieler dan met zo’n stok in je handen.

Übung macht den meister!!!

@Rfkangoo
Je hebt helemaal gelijk, ziet er ook een beetje raar uit op de piste!

Ga je op je muil, raak je niet met je staalkanten iemand maar spies je de ander gewoon lekker op je snowboard pole…

Wat een onzin zeg. Gewoon leren boarden wat @RFKANGOO zegt, die ene keer waar we echt een stukje moet steppen of lopen is er altijd wel een skiër die kan helpen. En zo niet, dan loop ik wel.

🏂

Een nieuwe rage suppen op een snowboard : snuppen.

Toegegeven soms kom je wel eens bijna helemaal stil te staan omdat je op een overgangspiste zit ofzo, maar meestal heb je hele aardige skiërs die dan even een stok aanbieden om aan te hangen of je een slinger geven zodat je het net red.

Maar om nou daarvoor een spies tussen mijn benen mee te nemen lijkt me met aardige skiërs ietwat overdreven. Wat je niet in het filmpje ziet is wat er gebeurt met de poĺe als je onderuit gaat zal me niets verbazen als deze los schiet en projectiel op zichzelf word.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Waarom heb ik het donkerbruine vermoeden dat dit is uitgevonden door iemand die niet snowboard?!

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Dit voorwerp ziet er niet bepaald “tüv geprüft” uit. Lijkt meer op een speer dan op een snowboard accesoire.

Net even op de site gekeken : 149 Pond ofwel bijna 200 euro… :(

Ik weet niet of ik hierom moet lachen, of in tranen uit moet barsten :P

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Mij lijkt het wel wat. Misschien dat ik dan gelijk een Powderfoil bestel :-) Alle omstandigheden de baas.

http://www.angrysnowboarder.com/introducing-archai-powderfoi…

null

Plaats een reactie