jonge reisgenoten gezocht pasen

Hallo allemaal,

Ik ben thomas, 25 jaar kom uit Oost-Vlaanderen en ik zou graag de eerste of tweede week van Pasen voor de eerste keer op wintersport gaan, ikzelf ben een snowboarder van beginnend/gemiddeld niveau. ik zou alleen gaan maar het lijkt me toch leuker om dit met meerdere personen te doen :) dus bij deze…

zijn er mensen die zin hebben om de eerste of tweede week van Pasen op wintersport te gaan? :) (bij voorkeur eerste week) ik heb geen voorkeur wat betreft skigebied, maar liefst een sneeuwzeker gebied :)

mvg, thomas

Dag Thomas,

Ik ga al jaren last-minute skiën in de paasvakantie en dat heeft vele voordelen:

  • De prijs is meestal spotgoedkoop omdat dit de laatste weken zijn van het seizoen en de ski-aanbieders via
    internet een ware prijzenslag voeren om de laatste klanten via hen neer te zetten in een skigebied.
  • Dit jaar valt de paasvakantie heel vroeg en zal er zeker nog voldoende sneeuw liggen. Daarom ga ik ook
    altijd in een hoger gelegen gebied + 1800 meter.
  • Het is lekker genieten met veel minder volk omdat de meeste skiërs al op wintersportvakantie zijn geweest
    in de kerstvakantie of de krokusvakantie.
  • Het weer op de piste is aangenaam en vaak zonnig met een gigantisch uitzicht over de bergtoppen!

Daarom stel ik voor dat je eens contact met mij opneemt. Ik ga sowieso skiën met Pasen en ik zoek nog een aantal mensen om samen een appartementje te delen. Op die manier houden we de kosten zo laag mogelijk.
Mijn budget voor 1 week ligt op 300 euro all inclusief. Dit is skipas 6 dagen + verblijf + vervoer met eigen auto (ik heb een nieuwe zuinige wagen met winterbanden.
Zie je dit zitten? Denk er eens rustig over na. Ik woon in Hasselt en ik wil eventueel al op vrijdagavond 25 maart vertrekken omstreeks 18:00 u.
Mijn voorkeur gaat uit naar de grote skigebieden in Frankrijk: Alpe d’Huez, Val Thorens, Les Sybelles …
Andere geïnteresseerden mogen zich ook melden …
Ziehier mijn tel 0032-495.30.09.54

Koen atomic

Ik ben ook te vinden voor de eerste week pasen. Ik ben een west-vlaming (omgeving brugge), boarder van 25 jaar. Helaas moest ik mijn wintersport met kerst annuleren door een blessure. Wat mij betreft geen voorkeur van gebied, acco ed. De sport primeert, en pint op tijd en stond is ook mooi meegenomen.

Ik ben ook geïnteresseerd! Ik ben 26, woon in Leuven en gevorderd snowboardster. Ik ben dit jaar al in Italië en Oostenrijk geweest en zou graag nog een weekje naar de Franse alpen gaan :) mijn voorkeur gaat ook naar de grotere gebieden. Ik ben iemand die graag op tijd op de piste staat en de dag optimaal benut. Af en toe een prisse pint hoort er natuurlijk ook bij ;)

Hallo,

Ik ben ook wel geïnteresseerd. Ik ben 30 jaar en woon in de buurt van Antwerpen. Ik ben een gevorderde boarder en doe ook graag goed door overdag. S avonds pintje erbij en relaxi-maxi!

Het liefst van al zou ik rond deze periode of eventueel zelfs nog iets later een shortski doen door woensdagavond te vertrekken en zondag na boarden terug te rijden. Op die manier ben ik minder congé kwijt en zijn er toch nog 4dagen ipv op de piste. Een auto kan eventueel geregeld worden.

Indien jullie sowieso een week gaan, ga ik het laten passeren. Als er mensen zijn die graag mee een shortski doen (ik zoek nog twee man/vrouw)… Laat maar horen!

Hoi Hoi

Ik wil wel de eerste week van pasen gaan, het liefst rond 23 Maart en dan een week ofzo. Maar later mag ook.

Plaats een reactie