Gopro FIRMHD3..01. filmpjes weg

hallo,

vandaag paar filmpjes gemaakt met mijn gopro hero3 white. Nu wil ik ze bekijken, maar zijn ze niet te vinden op het kaartje… de laatste paar filmpjes die ik gemaakt had kan ik wel terugkijken, maar de andere lijken onder het bestand FIRMHD3…01. te staan. Al klik ik hierop wordt er gezegd: dit bestand verwijst naar locatie die niet toegankelijk is. De locatie kan een…
kan hier niks over vinden op internet, kan iemand mij helpen om deze filmpjes toch terug te kijken? Heb dit probleem al eerder gehad, toen sd kaartje geformatteerd, maar nu heb ik t weer.

alvast bedankt,
Tim van Helmond.

Ik weet natuurlijk niet hoe en waarmee je deze filmpjes wilt terugkijken maar aannemende dat het onder windhoos is kan je het volgende proberen:
1, ga op de de startknop linksonder staan en klik hierop om deze te openen.
2, klik dan op “computer”
3, linksboven zie je optie “organiseren”, klik hierop en klik dan op “map en zoekopties”
4, klik nu op “weergave”
5, je ziet nu en lijst met “geavanceerde instellingen”
6, zoek naar “verborgen bestanden en mappen” en selecteer nu “verborgen mappen en bestanden weergeven”
7, klik daarna op “OK” en misschien werkt het nu wel.

… FIRMHD3…01. te staan. Al klik ik hierop wordt er gezegd: dit bestand verwijst naar locatie die niet toegankelijk is. De locatie kan een…
kan hier niks over vinden op internet, .

timvanhelmond op 23 feb 2016 17:01

Lijkt dat FIRMHD3…01 iets anders is. Zie evt stap 4 van onderstaande link en of misschien de software opnieuw installeren?
https://gopro.com/support/hero3-manual-firmware-update-instr…

Plaats een reactie