Snowboardbroek lange benen.

Na een tijd met een skibroek (Maier) te hebben gesnowboard ben ik eigenlijk op zoek naar een snowboard broek. De reden is dat ik iets wijder confortabeler vind. Mijn probleem zijn mijn benen. Even wat eigenschappen van mij:

-1,92m
-85kg
-binnenbeenlengte (tot aan de grond) 94cm

Nu heb ik al even zitten zoeken hier op het forum maar kan geen topic opduikelen waarin al antwoord op gegevens wordt. Ik ben toch niet de enige met van die onhandig lange benen?

Van vrijwel elke broek zit maat L mij perfect alleen is het dan wel een 7/8 broek. Ik weet dat Burton een tall versie van de Cargo heeft en 686 hun Smarty Cargo in tall levert. Ik kan deze alleen nergens vinden. Als iemand weet waar ze genoemde broeken hebben of een andere briljant tip heeft dan hoor ik dat heel graag.

Mijn ervaring is dat broeken van DC meestal ook wat langer zijn. Ik ben zelf 184 en liep een S/M op de achterkant kapot…

Breast board ever!

Heb deze op marktplaats staan, bakt groot en wijd. Misschien is het wat.

Nieuwe grijze heren skibroek Protest
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1025676515

Mijn partner is 2.09m en heeft normaal lengtemaat 38 bij een jeans, dit seizoen bij Duijvesteijn de Burton Cargo tall versie gekocht wat voor hem een passende broek is (iets aan de korte kant, maar niet hinderlijk). Het is wel in shell pant ipv een warme gewatteerde broek.

Ik zie dat hij bij Duijvestein inderdaad uitverkocht is nu, en nog maar sporadisch in online shops overzees te vinden is. Sorry dat ik wat dat betreft niet kan helpen.

Thanks voor de reacties, ik ga toch maar eens speuren naar een Cargo Tall!

Plaats een reactie