40, 50 of 60+ en niet al te gevorderd! Wie sluit zich bij ons aan!

Net terug van wintersport lijkt het ons leuk om met gelijkgestemden weg te gaan.

Maar wie zijn wij? Wij zijn twee dames van 50 en 60, jong van geest, niet ingewikkeld, met een vrolijke instelling en woonachtig in Noord-Holland. Beide met een partner die helaas niet van sneeuw houdt. De kinderen zijn inmiddels volwassen en gaan met hun eigen vrienden.
We skien pas een jaar of 4 en komen inmiddels met gemak van blauw en niet al te ingewikkelde rode pistes af. We houden van lol en een lekkere (gluh)wein na het skien. 's Avonds een spelletje met een wijntje of lekker even een bar in.
Onze voorkeur gaat uit naar een (halfpension) hotel in Oostenrijk buiten de schoolvakanties. We gingen altijd met de bus maar de vliegreis van dit jaar is erg goed bevallen!
Wie sluit er bij ons aan in het kader van hoe meer hoe gezelliger om begin 2017 naar de sneeuw te gaan? Man/vrouw maakt niet uit.

Goedenavond,

Ik ben een man van 56 jaar en zou graag willen aansluiten.

Dames,ik wil mij graag bij jullie aansluiten. Ik ben vrouw van 60 jaar,ski al jaren…maar zo langzamerhand zijn alle ski-vriendinnen afgehaakt. Ik kies ook voor half- pension en kan me voor de rest ook helemaal vinden in jullie plaatje. Hoor graag van jullie.

Dames,ik wil mij graag bij jullie aansluiten. Ik ben vrouw van 60 jaar,ski al jaren…maar zo langzamerhand zijn alle ski-vriendinnen afgehaakt. Ik kies ook voor half- pension en kan me voor de rest ook helemaal vinden in jullie plaatje. Hoor graag van jullie.

Geane op 29 feb 2016 09:08

HALLO dames
Ik ben een man van 52 het vind ook altijd gezellig om met groepje te gaan ,dus als het weer zover is houd wil ik best meegaan .
groeten Dick

Jaaaaa, leuk! Kan me (v, 53) helemaal vinden in het plaatje. Ski zelf ook al jaren. Ga graag mee begin 2017.

Hallo,

Ik heb interesse om aan te sluiten. Wanneer zouden jullie gaan ?
(Ik = man 53j)

Hallo, zouden jullie via een privebericht je gegevens willen achterlaten.
Bijv. e-mail adres en mobiel nummer zodat we t.z.t. bijv. een whatsapp groep kunnen oprichten?

Hoi,

Mobiel nummer en e-mail verstuurd.
il

dat gaat een gezellige boel worden!! veel plezier met zn allen.

Hoi,
Ook ik heb misschien interesse om me aan te sluiten voor begin 2017. Hoor graag van jullie tzt.

Hallo Yvonne via pb mail ontvangen ??
Gr Dick

Hoi, inmiddels PB’s ontvangen van Tina, Marja, Harma en Cees. Dus Dick graag nog een keertje sturen!
Victor, dit jaar zijn we in de 2e week van januari geweest en dat was heerlijk rustig. Maar sowieso jan/feb en buiten de schoolvakanties.
Nogmaals, graag een PB bij serieuze belangstelling, dan kan ik jullie aan de groep toevoegen. Het plan is vervolgens om in aug/sept een keertje af te spreken.
Gr. Yvonne

Hoi pb komt dus niet over mail adres is mullijs@hotmail.com

Inmiddels hebben 7 personen gereageerd.
Lijkt het jou leuk om aan te sluiten, dan graag even een privéberichtje!

Net terug van wintersport lijkt het ons leuk om met gelijkgestemden weg te gaan.

Maar wie zijn wij? Wij zijn twee dames van 50 en 60, jong van geest, niet ingewikkeld, met een vrolijke instelling en woonachtig in Noord-Holland. Beide met een partner die helaas niet van sneeuw houdt. De kinderen zijn inmiddels volwassen en gaan met hun eigen vrienden.
We skien pas een jaar of 4 en komen inmiddels met gemak van blauw en niet al te ingewikkelde rode pistes af. We houden van lol en een lekkere (gluh)wein na het skien. 's Avonds een spelletje met een wijntje of lekker even een bar in.
Onze voorkeur gaat uit naar een (halfpension) hotel in Oostenrijk buiten de schoolvakanties. We gingen altijd met de bus maar de vliegreis van dit jaar is erg goed bevallen!
Wie sluit er bij ons aan in het kader van hoe meer hoe gezelliger om begin 2017 naar de sneeuw te gaan? Man/vrouw maakt niet uit.

yvonne5 op 28 feb 2016 17:28

Zou graag meewillen ben 51 uit Montfoort

Ik ken iemand van 82 jaar kan nog redelijk goed skiën. Kan/mag die ook nog mee.
Dan geef ik de gegevens door.

Hallo dames, ik ben begin 60, en ook mijn skivriendinnen zijn langzamerhand afgehaakt.
Lijkt me leuk om mee te gaan, mijn email adres is tvandeploeg@hetnet.nl.
Ik weet trouwens een erg leuke locatie in Zwitserland, bij een Nederlander in een echt Zwitsers dorpje met het skigebied om de hoek. de prijzen zijn O.K.
Ik hoop van jullie te horen,
Catharina uit Breda

Ik zou ook graag meegaan ,50-er .Als het niet te duur is en misschien sommigen met de auto of bus gaan graag mij mailen ;cbonkie@hotmail.com.
Wanneer precies??? hoe verder met zijn allen? groetjes katja ,woon in nijmegen

Ik zal mijn wattsapp nummer graag geven aan de gene die alles coordineert ,wie is dat ?? graag contact via de mail groetjes Katja

Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik ga ze bundelen met de eerder ontvangen reacties en ik stuur jullie een e-mail op het door jullie opgegeven e-mail adres met de huidige stand van zaken. Gr. Yvonne

Hoi dames, ik ben een vrouw van 59 jaar ski al een aantal jaren. Hou van gezelligheid. Graag sluit ik mij bij jullie aan als dat nog mogelijk is. Gr. Elna

Hoi Elna, ja dat is mogelijk maar dan ontvang ik graag z.s.m. een privebericht want we zijn al aan het boeken.
Gr Yvonne

Hoi Yvonne,
Ik zou me ook graag aansluiten als dat nog kan.groeten, Anja

We hebben inmiddels een groepje van 5 personen en de keuze is op Wagrain gevallen! We vertrekken de 3e week van januari. Sommige gaan vliegen, anderen over de weg.
Zin om mee te gaan? Stuur me dan even een privéberichtje!

Hoi Yvonne,

Ook ik zou mij alsnog willen aansluiten; man, 63 jaar jong, enthousiaste (best wel) gevorderde skier.
Ook bij mij hetzelfde euvel als bij velen; ik heb een lieve vrouw maar zij skiet niet meer.
Kinderen zijn de deur uit en hebben hun eigen leven.
Het gaat mij om de gezelligheid, lekker overdag skien.
Laat mij even weten of er nog mogelijkheden zijn en hoe ik je kan bereiken.
Overigens heb ik ook plannen om de week voor Kerst 2016 richting Fieberbrunn/Saalbach/Hinterglemm te gaan.

Hoi Yvonne,

Zijn er nog plaatsen beschikbaar

Peter uit haarlem

ik heb interesse :)

Ik heb ook interesse! ;-)

Ik ben 61, een gemiddelde skiester en woon in Gent (België).
Liefst zou ik in het laagseizoen in maart 2017 een dag of 7 gaan skiën.
Je kan me mailen op miep.buggenhout@gmail.com

Hallo, ik - vrouw 56 jaar- zit aankomend voorjaar ook zonder reismaatje en zou mij daarom graag bij jullie aansluiten. Ski al jaren. Februari of maart zou mijn voorkeur hebben.

Hallo ik ben sietse en 52 jaar en zou ooknwel mee willen.

Plaats een reactie