Accommodatie voorjaarsvakantie 2017

Hi,

2017 zitten wij voor het eerst aan de voorjaarsvakantie vast. Afgelopen jaren zijn we in januari naar Frankrijk geweest. Nadeel was wel dat onze oudste tussen Franse kindjes kindjes en van een Franse juf les had. Als we weer gaan is ze 5, en we willen dan graag Nederlandse les voor haar/op les met Nederlandse kindjes.

Wie heeft de tip voor het gebied? Graag met accommodatie, want ik zie nu al dat dingen vol geboekt zijn. We hebben minimaal 4 slaapkamers nodig, waarschijnlijk 5.

Onwijs bedankt!

Welk land? Hoeveel km pistes? Moeilijk of makkelijk (vanwege kind neem ik aan makkelijk) après-ski? Groot if klein dorp?

Wat extra info kan helpen ;)

#proudtobepartofleswintersporters

Als je een app zoekt met 4 'a 5 slaapkamers, dan denk ik dat je eens moet zoeken, naar 2 app, onder 1 dak. Met 4 of 5 slaapkamers is denk ik zeldzaam.

Meer dan genoeg te vinden met 5 slaapkamers. Ook genoeg met 6 slaapkamers. In Frankrijk.
We hebben ook al eens 9 slaapkamers gehad.

Land maakt niet uit, als er maar Nederlandse les is… Gebied wel liefst 100km+ voor de overige skiërs…
In Frankrijk kan dus, maar is er daar ook Nederlandse les in de krokus?

Les Arcs misschien? Maar welk dorp is dan het leukst? We willen ook sneeuwpoppen bouwen en met de slee op stap! (Hebben nog een klein ukje bij ons…)

Bedankt voor het meedenken!

Misschien is Vallandry dan wel leuk. Ligt in het gebied van Les Arcs. Een gezellig dorp voor gezinnen. Geen nederlandse les maar wel veel nederlanders in de voorjaarsvakantie.

Plaats een reactie