Kinderland / skiles 4 jarigen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Königsleiten

Hallo , wij gaan volgend jaar krokus voor het eerst naar koningsleiten , zitten in Vital Alpin . Onze dochter van 4,5 gaat daar lessen, welke skischool heeft het leukste kinderland en ligt het meest gunstig voor ons ?

@snowy1978

Gebruik eens de zoekfunctie. Al behoorlijk wat pagina over geschreven.

May the ski force be with you !!

ik kan niet echt iets vinden m.b.t. de kinderland in konigsleiten, zijn eerder in lermoos geweest, vergelijkbaar qua kinderland ?

dan mankeert er denk ik iets aan mijn zoekcapaciteiten, bedankt :-)

Ik vind de links wel handig, maar wel oude informatie. Ik ben op zoek naar de exacte locaties waar de skilessen gehouden worden voor de kleintjes van 4 jaar. Welke van de twee heeft het leukste vertier voor de kleinsten? Iemand ervaring mee?

Ligt er ook aan waar je accomodatie zit. Wij zitten in vital alpin, ligt aan de almdorfpiste waar obermoser les geeft dus voor ons gunstiger…

http://www.unterwurzacher.eu/skischule-wald-koenigsleiten/de…
Hier hebben onze kids jaren gelest, afhankelijk van de leraar/lerares die je treft wel een goede school

De allerkleinsten lessen in het dorp - daar ligt een oefenweide.
De iets groteren gaan naar de Märchenwald - ligt vlak naast het dorp.

*bericht bewerkt door J@cco op 14 feb 2017 10:32

Welke sleepliften zijn er op de marchenwald / gerlosplatte / oefenweide ? Mijn dochter heeft net voor het eerst in een pannenkoekenlift gezeten in snowworld, zijn die daar of zijn het alleen maar ankerliften? Nog ergens loopbanden aanwezig?

Plaats een reactie