druk in het weekend?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Montafon

ik lees op deze site dat het skigebied druk kan zijn in het weekend.
ik ben van plan volgend weekend 11 12 13 maart naar silvretta montafon te gaan.
iemand ervaring hiermee?
Is het werkelijk zo druk in het weekend?
tot hoe lang kunnen de wachttijden oplopen?

alvast bedankt voor de info.

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 07 apr 2021 17:28

Ook wij gaan komend weekend een shortski doen in Montafon. Ik ben daar ook benieuwd naar.

Benny

Tis wel een veelgestelde vraag inmiddels. Kijk ff op het andere onderwerp en je hebt het antwoord.

Ben twee keer een skiweekend naar het Montafon geweest en daar is mij het volgende opgevallen.

Alleen op zaterdag morgen zal je drukte hebben bij de oude gondel in St Gallenkirch naar Nova!
Wees er vroeg bij. Wordt mooi weer dus duitsers zullen er zeker zijn dan.

Vrijdag zal het sowieso rustig zijn in alle gebieden!

Gargellen (tip) en Golm zijn rustiger.

Mijn ervaring is dat voor St gallenkirch druk is. Mensen die daar verbleven in de voorjaarsvakantie reden speciaal naar Gargellen omdat het daar rustiger was.

onze taxichauffeur wist ons op de terugweg nog te vertellen dat op zaterdagmorgen de toegangswegen naar de skigebieden heel vroeg al helemaal vast staan. Vooral op mooie dagen.

Ik vind het zelf wel meevallen in de weekenden. Onderaan de Valiserabahn kan het inderdaad even wat drukker zijn maar het verspreid zich heel snel. File op de snelweg kun je vermijden door de weg te nemen die parallel daaraan loopt. In het dal zelf kan het wel eens wat drukker zijn maar echt vast staat het nooit.

How snow can you go?

Bedankt voor de antwoorden.
Het zal dus al bij al wel meevallen met de drukte.

Andere oud tweepersoonliftje pakken in Gallenkirch, heb je nauwelijks wachttijden. Gafrescha.

Afgelopen week met de Krokusvakantie was het op alle dagen niet druk c.q zeer korte wachttijden bij de liften in het hele gebied.

Plaats een reactie