gescoord nieuwe skis voor kerst volgende jaar

in de VS gekocht, naar mij moeder laten bezorgen, en dan breng ik ze terug na de zomervakantiee

Iemand met een weervoorspelling voor december 2016? ik heb al super veel zin in!
Icelantic Oracle 2015, 175 cm, 100mm under foot… nou… een beetje poeder please.

null

Gaaf! Tipje voor de volgende keer ;)
https://www.wintersport.nl/forum/topic/89671

Mooie ski’s. Ik ben er onder andere fan van. (hand gemaakt) Je kan ze ook in Europa kopen.

Mooie ski’s. Ik ben er onder andere fan van. (hand gemaakt) Je kan ze ook in Europa kopen.

Hooykaas op 16 mrt 2016 21:38

maar voor 240 EUR? dat is wat ik heb namelijk betaald

Nu nog een binding…
@HeidiInTheAlps nog veel geskied dit seizoen? Hier of op Epicski heb ik je niet veel gezien…

Nu nog een binding…

@HeidiInTheAlps nog veel geskied dit seizoen? Hier of op Epicski heb ik je niet veel gezien…

GiGi op 16 mrt 2016 21:55

Wij hadden 13 - 27 december in Tignes - die enige plek met sneeuw toen… het was OK, maar beter dan niks.

Toen had ik een paar dagen begin januari in Hovden Noorwegen, veel goed sneeuw - geen vertical drop LOL

En bij de Krokusvakantie - Via Lattea, 9 dagen, waar wij hadden liefst 2 meer sneeuw - was geweldig!!! ik ben nog high van LOL

en over de paas, terug naar Noorwegen met de familie - in Geilo dit keer voor nog 5 dagen…

ik voel me nog niet klaar moet ik zeggen - ik kijk toch naar iets stiekems te doen in april… heb je inspiratie voor mij? Ik dacht aan Mammoth :) :) Naar LAX vliegen, nieuwe ski’s ophalen bij mijn moeder, en doorgaan naar Mammoth… 'tis een droom dat, of niet?

en ja, nu nog een binding… was ik nog niet aan toe.

Ik heb ze in webshop gezien, maar een paar, die, mijn maat en dacht… ik moet niet te lang over nadenken, of is het daar niet meer… maar ja, nu bindings kopen

Gewoon Tyrolia Attack 13 erop knallen…

Ik ga eind april nog 4 dagen naar Ischgl denk ik. Lekker skiën als Muse de pistes leeg rooft…

Ga je met de auto? Dat lijkt mij wel wat… april 30th neem ik mijn moeder op een mediterrean cruise… maar voordat, kan ik…

Piemonte staat echt super goed nu, vandaag weer een dump. Wij vinden het daar zo leuk skiien… vooral als er verse sneeuw is. The tree skiing there… fabulous!

Mischien een inpertinente vraag.Bent U Amerikaans,Noors,Zwitsers,Nederlands,Belgisch
@HeidilnTheAlps

P S Als ik U was zou ik geen kaartjes versturen naar U werk en naar GiGi vanuit dat plaatsje waar U heen gaat in Noorwegen.Komt waarschijnlijk totaal verkeerd over.

Mischien een inpertinente vraag.Bent U Amerikaans,Noors,Zwitsers,Nederlands,Belgisch
@HeidilnTheAlps

Lawine op 17 mrt 2016 04:49

American. sinds 28 september ben ik ook in bezit van een nl passpoort. mijn zus is getrouwd met een noor.

En dat snap je wel, want moeder en vader woont in de VS… dus dat klopt, toch?

Bedankt voor U antwoord.

Wat heerlijk @heidiinthealps Genoeg plekken om familie op te zoeken én te skiën :-)

Plaats een reactie