Mooiste foto's winter(sport)

nog een paar uit Åre :

null

avond skieen

null

koude heldere ochtend

null

aankomst van de sleeplift

null

aangevroren sneeuw op de pijler van de gondel

null

Lekker allemaal de onderkant naar de zon toe, snap nooit waarom zoveel mensen dat doen

McKuip op 20 mrt 2016 15:48

Anders kan je board wegglijden…

zenith op 20 mrt 2016 18:30

De zon helpt wegglijden voorkomen? ;). Het belaag richting schaduw werkt ook gewoon

null

Met krokus heb ik deze gemaakt tijdens een sneeuwstorm in ischgl.

null

Gang is alles

Lekker allemaal de onderkant naar de zon toe, snap nooit waarom zoveel mensen dat doen

McKuip op 20 mrt 2016 15:48

Anders kan je board wegglijden…

zenith op 20 mrt 2016 18:30

De zon helpt wegglijden voorkomen? ;). Het belaag richting schaduw werkt ook gewoon

McKuip op 20 mrt 2016 19:49

Daar valt geen speld tussen te krijgen hahahahaha

Lekker allemaal de onderkant naar de zon toe, snap nooit waarom zoveel mensen dat doen

McKuip op 20 mrt 2016 15:48

@MCkuip ik vond gewoon de kleuren leuk ik board niet eens

En waarom zou je onderkant niet in de zon mogen liggen ?

En waarom zou je onderkant niet in de zon mogen liggen ?

japser op 21 mrt 2016 19:29

Dan kun je je billen branden… ;)

13 maart 2016, ganse dag slecht zicht en sneeuw aan de Italiaanse kant van skigebied Zermatt/Cervinia.

null

Scheiding was opvallend. Alles te zuiden van de Matterhorn was dichtgesmeerd. In Zermatt de ganse dag stalend weer, in Breuil Cervinia en Valtournenche sneeuw en zwaar bewolkt.
null

null

null

En waarom zou je onderkant niet in de zon mogen liggen ?

japser op 21 mrt 2016 19:29

Wat denk je dat de warmte van de zon doet met je belag en de structuur van de onderkant?

Met het belag / structuur van het belag, niet zo bar veel. Of je moet je board / ski’s daar echt dagen laten liggen. Dat loopt wel los. JE belag kan erg hete tempraturen aan.

Echter als je board erg opwarmt en je stapt daarna weer op de koude sneeuw dan heb je grote kans dat deze vast vriest / vast plakt op je board /ski’s dan glij je voor geen meter meer.

Click. Click. Peace

Niet mijn allermooiste foto, maar wat heb ik vandaag een heerlijke dag in bergen gehad. Couloir op de achtergrond geskied, daarna deze klim terug naar Frankrijk (couloir ligt in Italië) en via heerlijke voorjaarsneeuw weer terug naar het dal! Een superdag!

null

Click. Click. Peace

Paar weken geleden in Fügen, prachtig!

null
null

@RubenB - Mooie platen! Een vergelijkbare foto heb ik in februari ook geschoten… :D

null

@Harm: Ziet er ook echt gaaf uit!
Met een gopro is dat zo makkelijk, gewoon een screenshot maken op het juiste moment in het filmpje. Natuurlijk niet zo’'n goede kwaliteit als met een echte camera, maar dat soort beelden krijgt de gemiddelde amateur niet als hij op pad is.

Dit is geen screenshot hoor. Heb hem gewoon op timelapse (1 sec) staan en ga dan de berg af, hopend dat er een paar mooie plaatjes tussen zitten…

Is overigens geen GoPro maar een Xiaomi Yi. Kost slechts 20% van een GoPro en doet kwalitatief niet voor onder… ;)

Ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik wil natuurlijk ook graag de beelden hebben. Qua kwaliteit foto gaat het dan achteruit ja als ik van het beeld op mijn pc een screenshot maak, maar ach was niet van plan hem groot te drukken en zo ziet hij er alsnog mooi uit :)

Netjes, die kende ik nog niet! Mooi beeld inderdaad!

Mooie foto van Dominique met de zitski.

null

May the ski force be with you !!

null

null

null

null

Deze topic mag idd terugkomen! :)

2013 onder de Vanoise Express, echte kunst!

null

Poedermomenten…
null

null

Ongetwijfeld mijn mooiste wintersportfoto van afgelopen jaar, @Jesper in zijn natuurlijke houding tijdens het snowboarden.

null

@HenriS & @Jesper Laten we dit gewoon verticaal boarden noemen ;p

Mooie foto’s allemaal! Vooral die van @HenriS, haha!

Mijn mooiste foto’s zal ik eens gaan uitzoeken :)

Carnas on Tour

2013 onder de Vanoise Express, echte kunst!

null

[/post]

Dat is toch die Brit die daar de hele winter rond loopt te sjouwen? Heb hem in 2012 in Les Arcs aan het werk gezien. Magistraal!!

null

Deze topic mag idd terugkomen! :)

xdaphneeexoxo op 29 jun 2016 20:36

Erg mooie foto! Wanneer is deze foto gemaakt?

Carnas on Tour

null

Les Trois Vallées, januari 2016.

Erg mooie foto! Wanneer is deze foto gemaakt?

Svennoo op 30 jun 2016 22:09

Smooth…

null

Blijkbaar had m’n vader deze foto gemaakt zonder dat ik het wist. En met succes :)

A winter without powder isn't a winter!

Erg mooie foto! Wanneer is deze foto gemaakt?

Svennoo op 30 jun 2016 22:09

Smooth…

GiGi op 30 jun 2016 22:17

Smooth? Ik vind zulke foto’s gewoon mooi :) Kijk maar naar deze foto vanuit Saalbach of de Schattberg West.

null

Carnas on Tour

Plaats een reactie