Wie zit hier fout?

Wederom erg duidelijk volgens mij…

Click. Click. Peace

Bijzondere keuze, liever je skimaatje torpederen dan uit te wijken naar links van de liftpaal.

Superduidelijk wie hier fout is: degene die van achteren komt. Maar ook superduidelijk dat deze man zijn snelheid niet onder controle heeft. Meermalen roept hij al “aan de kant!”. Genoeg tijd om te remmen dus, maar in plaats daarvan op volle snelheid de ander omver skiën. Trouwens ook een goed voorbeeld waarom iedereen een helm zou moeten dragen (je weet nooit wanneer je door een ander wordt aangeskied…)

Als iemand dat bij mij doet sla ik hem met mijn stokken om de oren, idioten. Het zou verboden moeten worden. Lekker wegblijven van pistes/paden die je niet onder controle hebt.

Tjonge jonge. Stomme dingen doen we allemaal, maar dit is wel een hele mooie.

Het meest frappante is toch wel dat hij niet vraagt hoe het met de ander gaat!? Geen ‘sorry Arno’, geen ‘gaat het Arno’? Alleen maar ’ Kut… Nou je wil niet weten hoe dat dat ging Arno.

En volgende keer maar even een helmpje voor Arno? :D

Keurig zoals het hoort, op 0:44 stopt er iemand en vraagt of het goed gaat.

Dit zijn wel van die filmpjes die mensen kunnen overtuigen om nu toch maar een helm op te doen…

Daarom is een helm zo belangrijk tegenwoordig.

Ze kennen elkaar, ik denk dat ze dit vooral zien als een mooi verhaal voor later. Aan hun gedrag verwacht ik weinig verandering na dit incident…

Manmanman wat een eikel zeg. Grote berg aan de rechterkant waar je tegenaan kan skiën/vallen, een groot vlak links waar je naartoe kan om uit te wijken, maar nee, gewoon je maatje plankgas omver skiën. Fijne vriend. En fijne skiër ook, want als ie bij z’n vrienden al niet uitwijkt, doet ie dat bij anderen al helemaal niet.

Pfff… sjongejonge. En ja, dit bewijst inderdaad het nut van een helm maar weer.
Maar jemig zeg, dat die gast niet even uitwijkt… op zo’n smal pad moet je toch sowieso extra rekening houden met wie er voor je zit?

Ik denk dat aangeskiede persoon inderdaad niet wil weten hoe dat ging. … wat een malloot.
Zou nooit meer met die persoon op pad gaan. Ohja en helm op, die heb ik vooral voor dit soort personen.

En het ook nog zelf op youtube zetten/openbaar maken…

duidelijk, maar wat een K.tpad zeg…

Jezus, veel makkelijker kunnen de vragen niet hè Rogier… :p

Kom op, iets meer uitdaging gaarne… ;)

@Frank66 Dit is net naast een piste volgens mij, niemand verplicht je om dit te skiën…

Click. Click. Peace

“Ja dat ging echt helemaal fout” goh denk je? geen piste lijkt me maar overduidelijk snelheid niet onder controle. +1 voor de persoon die komt vragen of alles in order is…

null

Seriously snow addicted family!

weer duidelijk ene die niet zijn snelheid onder controle heeft…je ziet het al aan het begin van zijn skiën dat hij niet echt goed bezig is in dat smalle pad…en het dan helemaal buiten controle gaat als hij die ander opeens ziet klungelen.

Zo’n pad had ik een paar jaar geleden ook, erg smal en rechts en links omhoog. Met net wat teveel snelheid is remmen al snel niet meer mogelijk. Ik kwam gelukkig niemand tegen. Mijn rollercoaster eindigde bij een 180 gradenbocht, rechtdoor was een afgrondje met veel bomen. dus ik denk: laat ik dan toch maar op volle snelheid mezelf de bocht omgooien. Toen had ik die diepe kuil in de bocht nog niet gezien.
Geen gear en geen ledematen beschadigd!
Ik ken dus het gevoel van de skiër die van achter komt. Dat hij geen kant meer op kan maakt echter niet dat hij niet fout is.
Zijn maat gaat overigens op van die kleine funskietjes zonder helm tussen de bomen. Als hier schade zou zijn ontstaan zou toch ook wel sprake kunnen zijn van een stukje eigen schuld, net zoals iemand die schuldloos betrokken is bij een auto-ongeval niet alle schade vergoed krijgt als hij/zij geen gordel draagt.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Ja lekker is dat, gaat je voorganger eindelijk aan de kant pak je m alsnog.

De mensen die even roepen dat hij maar moet remmen: ik denk dat hij dat graag zou doen als hij t zou kunnen

Ik heb het vermoeden, dat als de voorste achteraan geskied had, dit ook had kunnen gebeuren. Bij beide ziet het er niet echt lekker uit. Het lijkt er op dat beide heren deze route al eens eerder gedaan hebben en normaal als een tweespan blinde paarden de piste op knalde. Misschien is het voor de overige pistegebruikers maar beter dat ze elkaar hebben ‘afgeremd’. :)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Als je daar niet kan op remmen moet je daar ook niet zijn. Je kan ook van heel ver zien dat ze op een piste zouden terecht komen. Nog heel veel geluk gehad dat ie daar niet op een nietsvermoedende skiër is geknald.

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Ik was half aan het wachten op een ree om er nog vol over te gaan … en zou dat dier nog een medaille gegeven hebben ook.

Volgens mij week de voorste een paar cm van de lijn af en ja das vragen om problemen :p

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Tjonge jonge. Stomme dingen doen we allemaal, maar dit is wel een hele mooie.

Het meest frappante is toch wel dat hij niet vraagt hoe het met de ander gaat!? Geen ‘sorry Arno’, geen ‘gaat het Arno’? Alleen maar ’ Kut… Nou je wil niet weten hoe dat dat ging Arno.

En volgende keer maar even een helmpje voor Arno? :D

Sinn op 20 mrt 2016 10:23

Bedankt dat je zo bezorgd bent over mij en mijn naamgenoten :p

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Misschien eens een paar lessen nemen? Zodat je tenminste weet hoe je moet remmen op een smal pad!

With friends like these, who needs enemies…

Volgende keer een megafoon mee, zodat je duidelijker hoorbaar voor anderen bent als je “AAN DE KANT!” schreeuwt :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Zal ik het dan maar zeggen @Sneeuwbaard het zijn twee fysiotherapeuten die dan maar werk bij elkaar zoeken omdat @HeidilnTheAlps (topic fysio voor de knie) op vakantie is in Noorwegen

[quote]Zal ik het dan maar zeggen @Sneeuwbaard het zijn twee fysiotherapeuten die dan maar werk bij elkaar zoeken omdat @HeidilnTheAlps (topic fysio voor de knie) op vakantie is in Noorwegen

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Zo te zien hebben ze allebei mini-ski’s en gaan ze harder dan ze aankunnen…

Gelukkig zijn er geen onschuldigen betrokken in dit ongeval van twee roekeloze idioten…

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Plaats een reactie