Wie gaat er nog skien dit jaar en waar juist?

De paasdagen komen er aan, en dat betekend bijna het einde van het skiseizoen, en misschien wel interessant om eens te zien wie nog vertrekt en naar waar juist?

Ik zou graag 16 tot 23 April naar Val tho gaan.
Nu kwam ik een mooi aanbod tegen om deze zelfde periode naar Montgenevre te gaan. Alleen bang voor de huidige condities deze periode. Iemand ervaring hiermee? Eventueel @Rogier die meer info weet?

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

@Arno11 Op dat moment is Val Tho sneeuwzekerder dan Montgenevre, want de hoogte pistes liggen hoger. Maar bijna elk jaar zijn de condities tot het einde van het seizoen in Montegenvre gewoon prima. En het ziet er goed uit momenteel…

Click. Click. Peace

Ik vertrek volgende week. 26maart voor een weekje naar serre Chevalier :)

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

23ste naar Geilo - sneeuw ligt er nog prima bij - alleen bijna geen vertical drop :O

maar kijk ik ook naar nog een paar dagen ergens begin april… misschein @Rogier opzoekn :p

26ste naar La Plagne.

Al 4 jaar naar daar met Pasen en altijd al minstens 1 dag sneeuwval gehad, wel regen in het dal.
Voor de rest veel zon en pap sneeuw in de namiddag, maar daar houdt deze monoskiër wel van.
Lijkt soms op diepsneeuw.

De 25ste vertrek ik weer naar Ischgl. Goede vrijdag is normaal weinig verkeer in Duitsland (hoop ik !)

@Arno11 Op dat moment is Val Tho sneeuwzekerder dan Montgenevre, want de hoogte pistes liggen hoger. Maar bijna elk jaar zijn de condities tot het einde van het seizoen in Montegenvre gewoon prima. En het ziet er goed uit momenteel…

Rogier op 20 mrt 2016 12:56

Ok bedankt voor de info :) ik ga toch wachten tot begin April voor ik een beslissing neem, de paasvakantie afwachten.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Elke keer dat ik op reis ga is het wel bijzonder zenuwslopend op voorhand :D
Met kerst 2013 zagen de weersvoorspellingen er ook niet goed uit!
En nu ook niet zo fantastisch (maar lang niet zo slecht als in 2013).
Ik zit de dagen ervoor steeds te ‘stressen’ , of het niet te warm wordt, of het niet zou gaan regenen ,… Allemaal zinloos natuurlijk…
Ik ben pas gerust als ik in de sneeuw sta :D

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Donderdag avond vertrek ik met vrienden naar het Zillertal. Hopelijk kunnen we lekker doorrijden en dan vrijdag 's ochtends gelijk bij aankomst de pistes op.

Übung macht den meister!!!

De 30ste nog ff een paar daagjes naar Les Menuires. Daarna zitten de 5 weken erop en ga ik me op de tuin storten

Lienz en Val Thorens, Dutchweek!

2 april richting Mayrhofen. Daar is het snowbombing festival ;)

@Spam Begrijp ik het nou goed ben je 5 weken op wintersport geweest .

25/3 tm 28/3 in Damüls

@Spam Begrijp ik het nou goed ben je 5 weken op wintersport geweest .

Hooykaas op 20 mrt 2016 20:35

Yep! Het is een goed jaar

Woensdag nog even 12 dagen naar Hochkönig, wel de laatste van dit seizoen en dan op naar de zomer :D

Dienten Die Alte schule

vrijdag 25-3-2016 nog een week naar Tignes :-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Hoop dit jaar nog naar Val Thorens of Les Menuires te gaan, ben er nog niet helemaal uit…

Afsluiter in Ischgl :D

Van 26 maart tot 2 april een bezoekje brengen aan de skigebieden van Nauders, Schöneben, Haideralm, Scuol en naargelang condities en drukte: Serfaus, Ischgl of Watles :D

Nog even snel een weekendje van 8 tot 11 april, maar waarnaartoe is nog de vraag…
De keuze is tussen Solden, St. Anton am Arlberg of Ischgl.

Ik wacht nog even af, maar als het 2, 3 en 4 april lekker weer is in de alpen dan ben ik weg. Nu zie ik wolken met sneeuw en regen staan. Anders eventueel het weekend daarna.

Lang weekend hochkonig! Verse sneeuw met zon!

26 maart een weekje Oostenrijk. We twijfelen nog … Kirchberg of zell am ziller…

Mooie aanbiedingen genoeg in ieder geval…

Zit jij weer op Hochkeil @Tims ? of ga je Paasweekend heen ?

Dienten Die Alte schule

9 April naar livigno

Hoi Elly, ik ga as vrijdag idd heen. Hochkeil, hochkonig en zauchensee op het programma!

@elly3. Hoe zijn de condities van hochkonig gemiddeld begin april?

Gaan al 4 jaar op rij naar obergurgel.Fantastische sneeuw steeds. En raar maar waar steeds heel weinig volk! Nog vier dagen…

Plaats een reactie