Afmelden site

Heel raar. Blijkbaar bestaat mijn account nog steeds. Ik begrijp dat Rogier mij gevraagd heeft om een PM. Die heb ik niet gezien. Ik wil aan de redactie best uitleggen waarom deze site mij meer energie kost dan oplevert (eigenlijk levert die mij helemaal niks op)

Dus als de redactie mij benadert op mijn email-account (via de site werkt dan weer niet) dan zal ik aan hen het toelichten. En dan nu wel graag mijn account verwijderen svp!

Als je niets meer plaatst, is het net alsof je er niet meer bent. De meeste wintersporters hebben denk ik toch al emotioneel afscheid van je genomen.

Het PM-systeem is de laatste tijd een beetje nukkig. Probeer Rogier nog eens een berichtje te sturen. Kopieer het te versturen bericht even naar je kladblok, mocht het na de eerste keer versturen verdwenen zijn. Een tweede poging lukt altijd wel.

Zo ben je tijdens de laatste uurtjes hier tóch nog een keer vriendelijk geholpen. Misschien het overwegen waard om het volgend seizoen voorzichtig nog eens te proberen ;)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@JerryB Als je stopt met reageren zal er er ook niemand meer op je posts reageren. Je kunt nog steeds een Pm sturen of mail naar rogier@wintersporters.nl Dit topic gaat op slot.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie